مغربی اور مشرقی اتر پردیش کو لے کر محکمہ موسمیات نے جاری کیا ریڈ الرٹ

آج صبح دہلی کے کئی علاقوں میں ہلکی سے درمیانی بارش ریکارڈ کی گئی۔ قومی دارالحکومت میں کم سے کم درجہ حرارت 23.6 ڈگری سینٹی گریڈ اور صبح 8.30 بجے نسبتا نمی 85 فیصد ریکارڈ کی گئی۔

علامتی تصویر
علامتی تصویر
user

یو این آئی

نئی دہلی: ہندوستانی محکمہ موسمیات (آئی ایم ڈی) نے جمعہ کو قومی دارالحکومت اور اس سے ملحقہ علاقوں کے لیے یلو الرٹ جاری کیا، ان علاقوں میں ہلکی بارش کے ساتھ ابر آلود آسمان کی پیش گوئی کی ہے۔ اس کے علاوہ محکمہ نے مغربی اور مشرقی اتر پردیش کے لیے ریڈ الرٹ بھی جاری کیا ہے۔ آج صبح دہلی کے کئی علاقوں میں ہلکی سے درمیانی بارش ریکارڈ کی گئی۔ قومی دارالحکومت میں کم سے کم درجہ حرارت 23.6 ڈگری سینٹی گریڈ اور صبح 8.30 بجے نسبتا نمی 85 فیصد ریکارڈ کی گئی۔

آئی ایم ڈی نے بتایا کہ دارالحکومت میں زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 30 ڈگری سینٹی گریڈ کے قریب رہنے کا امکان ہے۔ آج صبح دہلی میں ہوا کا معیار بیشتر مقامات پر معتدل زمرے میں رہا۔ مرکزی آلودگی کنٹرول بورڈ کے مطابق دارالحکومت کے آنند وہار میں آج صبح 10 بجے ہوا کا معیار انڈیکس 107 ریکارڈ کیا گیا۔


دریں اثنا، آئی ایم ڈی نے مغربی اور مشرقی اترپردیش کے کئی حصوں کے لیے ریڈ الرٹ جاری کیا ہے۔ محکمہ نے بتایا کہ ’’اترپردیش کے مغربی اور مشرقی حصوں میں تیز بارش اور گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔‘‘ الرٹ جاری کرتے ہوئے آئی ایم ڈی نے بتایا کہ ’’ہریانہ اور مشرقی راجستھان کے الگ الگ حصوں میں تیز بارش اور گرج چمک کے ساتھ بارش ہو سکتی ہے۔‘‘

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔