دہلی میٹرو نے 3.55 ملین کاربن کریڈٹ کی فروخت سے 19.5 کروڑ روپے کمائے

ڈی ایم آر سی آب و ہوا کی تبدیلی کے فوائد کی مقدار کا تعین کرنے میں ملک میں سرفہرست رہا ہے۔ اس کے آپریشن سے اس کے پاس توانائی کی سمت میں قرض پر مبنی کئی وقف منصوبے ہیں۔

تصویر قومی آواز / وپن
تصویر قومی آواز / وپن
user

یو این آئی

نئی دہلی: دہلی میٹرو ریل کارپوریشن (ڈی ایم آر سی) نے 3.55 ملین کاربن کریڈٹ کی فروخت سے 19.5 کروڑ کی کمائی کی ہے، جو اس نے 2012 سے 2018 تک چھ سال کے عرصے میں جمع کیا تھا۔ دہلی میٹرو نے اتوار کو یہاں جاری ایک پریس ریلیز میں یہ اطلاع دی۔

ڈی ایم آر سی آب و ہوا کی تبدیلی کے فوائد کی مقدار کا تعین کرنے میں ملک میں سرفہرست رہا ہے۔ اس کے آپریشن سے اس کے پاس توانائی کی سمت میں قرض پر مبنی کئی وقف منصوبے ہیں۔ دہلی میٹرو اقوام متحدہ کی طرف سے کلین ڈیولپمنٹ میکانزم (سی ڈی ایم) کے تحت رجسٹرڈ ہونے والا دنیا کا پہلا میٹرو یا ریلوے پروجیکٹ بن گیا ہے، جس نے دہلی میٹرو کو اپنے ریجینریٹو بریکنگ پروجیکٹ کے لیے کاربن کریڈٹ کا دعویٰ کرنے کے قابل بنایا۔


سی ڈی ایم ایک ایسا پروجیکٹ ہے جو کیوٹو پروٹوکول کے تحت گرین ہاؤس گیس (جی ایچ جی) آفسیٹ میکانزم بہترین آمدنی والے ممالک میں سرکاری اور نجی شعبے کو کم یا درمیانی آمدنی والے ممالک میں گرین ہاؤس گیس کے اخراج والے منصوبوں سے کاربن کریڈٹ خریدنے کا موقع فراہم کرتا ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔