بھارت جوڑو نیائے یاترا: بی جے پی نے نوجوانوں، کسانوں اور غریبوں، سب کے ساتھ ناانصافی کی، راہل گاندھی کا بیان

راہل گاندھی نے کہا، ’’بی جے پی ملک میں نفرت پھیلانے کا کام کر رہی ہے اور ہم لوگوں کو متحد کرنے کا کام کر رہے ہیں۔ ملک میں نوجوانوں، کسانوں اور کمزور طبقات کے ساتھ ناانصافی ہو رہی ہے‘‘

<div class="paragraphs"><p>ویڈیو گریب</p></div>

ویڈیو گریب

user

قومی آوازبیورو

رانچی: راہل گاندھی کی قیادت میں جاری انڈین نیشنل کانگریس کی بھارت جوڑو نیائے یاترا فی الحال جھارکھنڈ میں ہے اور سابقہ ریاستوں کی طرح یہاں بھی یاترا کا والیہانہ استقبال کیا گیا اور لوگ راہل گاندھی کی ایک جھلک پانے کے لیے بے قرار نظر آئے۔ خیال رہے کہ جھارکھنڈ میں آج اس یاترا کا دوسرا دن ہے۔

گوڈا میں ایک جلسہ سے خطاب کرتے ہوئے کانگریس لیڈر راہل گاندھی نے کہا کہ بی جے پی ملک میں نفرت پھیلانے کا کام کر رہی ہے اور وہ لوگوں کو متحد کرنے کا کام کر رہے ہیں۔ ملک میں نوجوانوں، کسانوں اور کمزور طبقات کے ساتھ ناانصافی ہو رہی ہے۔

راہل گاندھی نے کہا، ’’بی جے پی ملک میں نفرت پھیلا رہی ہے۔ اس سفر کا مقصد اس نفرت کو ختم کرنا ہے۔ ہم یہاں اس کے خلاف احتجاج کرنے آئے ہیں۔ ہم سب کو متحد کرنا چاہتے ہیں۔ بی جے پی ایک ذات سے دوسری ذات سے لڑ رہی ہے، ایک مذہب کو دوسرے مذہب سے لڑانا اور ہم یہاں سب کو متحد کرنے کے لیے آئے ہیں۔ ملک بھر میں غریب اور کمزور طبقات کے ساتھ ناانصافی ہو رہی ہے۔ نوجوانوں اور کسانوں کے ساتھ ناانصافی ہو رہی ہے۔‘‘


اڈانی کے معاملے پر حکومت کو نشانہ بناتے ہوئے راہل گاندھی نے کہا، ’’اگر ہندوستان میں اڈانی کا نام لیا جائے تو لوگ چند ہی سیکنڈوں میں سمجھ جاتے ہیں کہ وزیر اعظم نریندر مودی ان کا سرمایہ ہیں! ہم نے لینڈ ٹریبونل بل پیش کیا تھا لیکن وزیر اعظم مودی نے اسے منسوخ کر دیا۔ سب کے ساتھ ناانصافی ہو رہی ہے۔ ملک میں اڈانی کو انصاف مل رہا ہے اور باقی لوگوں کے ساتھ ناانصافی ہو رہی ہے۔‘‘

راہل گاندھی کی نیائے یاترا جمعہ کو پہلی بار جھارکھنڈ میں داخل ہوئی۔ اس دوران ایک جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے بی جے پی پر جھارکھنڈ حکومت کو غیر مستحکم کرنے کی کوشش کرنے کا الزام لگایا۔ انہوں نے کہا کہ اگرچہ بی جے پی نے ایسا کرنے کی کوشش کی لیکن انڈیا اتحاد اس کے خلاف کھڑا ہوا اور تمام کوششوں کو ناکام بنا دیا۔ اس موقع پر جھارکھنڈ کے نئے وزیر اعلی چمپئی سورین بھی راہل کے ساتھ نظر آئے۔


کانگریس لیڈر نے کہا کہ اگرچہ بی جے پی کے پاس طاقت اور پیسہ ہے لیکن کانگریس ان چیزوں سے نہیں ڈرتی۔ ہماری لڑائی جاری رہے گی۔ انہوں نے کہا کہ ملک بھر میں بڑے پیمانے پر لوگوں کے ساتھ ناانصافی ہو رہی ہے اور عوام بڑھتی ہوئی مہنگائی اور بے روزگاری سے عاجز آ چکے ہیں۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;