آئی پی ایل: شروع میں کچھ کیچ چھوڑنا ’کے کے آر‘ کو مہنگا پڑا، ایون مورگن

مورگن نے میچ کے بعد کہا کہ بیشک کیچ چھوٹے لیکن میرے خیال میں ہم نے بہت محنت کی۔ اچھی بیٹنگ کی اور شاید ایک اچھا اسکور کیا، اگرچہ یہ اس وکٹ پر میچ وننگ اسکور نہیں تھا۔

ایون مورگن، تصویر آئی اے این ایس
ایون مورگن، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

دبئی: کولکتہ نائٹ رائیڈرز کے کپتان ایون مورگن نے جمعہ کو یہاں آئی پی ایل میچ میں پنجاب کنگز سے ہارنے کے بعد کہا کہ ہم نے شروع میں اتنی اچھی فیلڈنگ نہیں کی۔ اس نے اور دیگر کھلاڑیوں نے کیچ چھوڑے جس کی وجہ سے ٹیم کو بہت مہنگا پڑا۔ جب آخری لمحات میں میچ اتنا سخت ہو جاتا ہے تو چند اضافی وکٹیں گرنے سے بولنگ کیمپ کو مدد ملتی ہے۔

مورگن نے میچ کے بعد کہا کہ "بیشک کیچ چھوٹے لیکن میرے خیال میں ہم نے بہت محنت کی۔ اچھی بیٹنگ کی اور شاید ایک اچھا اسکور کیا، اگرچہ یہ اس وکٹ پر میچ وننگ اسکور نہیں تھا، لیکن میرے خیال میں بولرز نے اچھا کام کیا ہے۔ کنگز نے اچھا کھیلا اور پھر ہم واپس آئے لیکن ہمارے لیے کیچ چھوڑنا بہت بھاری تھا۔ " 19 ویں اوور میں راہل کے کیچ کا حوالہ دیتے ہوئے کپتان نے کہا کہ ایک موقع پر میں نے سوچا کہ یہ آؤٹ ہو گیا ہے۔


ظاہر ہے کہ جب آپ چیزوں کو دھیما کرتے ہیں اور تیسرے امپائر اس کا تجزیہ کرتے ہیں اور شک کی بنیاد پر ناٹ آؤٹ فیصلہ دیتے ہیں تو ہمیں اس کے ساتھ آگے بڑھنے کی ضرورت ہوتی ہے لیکن اگر ہمیں یہ وکٹ مل جاتی تو یہ بہت اچھا ہوتا۔ میرے خیال میں اس پچ پر کھیلنے والے تمام کھلاڑیوں کو شروع میں تھوڑا مشکل محسوس ہوا ہوگا۔ یہ شروع سے آسان وکٹ نہیں تھا لیکن مشکل 13 ویں اور 14 ویں اوور کے بعد ہم اس پلیٹ فارم سے فائدہ نہیں اٹھا سکے۔ "

مورگن نے بتایا کہ "یقینا ہمارے پاس وینکٹیش ایئر جیسے کچھ کھلاڑی ہیں۔ وہ ہمارے لیے دریافت ہے۔ وہ پوری مہم کے دوران ہمارے ساتھ رہے ہیں اور ہم نے اسے عملی طور پر دیکھا ہے۔ سب سے بڑھ کر خاص بات اس کا رویہ ہے جو کہ ایک شاندار بلے باز ہے جو بے خوف کھیلتا ہے۔ وہ گیند کے ساتھ بہت زیادہ ذمہ داری بھی لیتا ہے۔ آندرے رسل کی روانگی ہمارے آل راؤنڈر کے لیے سب سے بڑی کمی ہے، لیکن ذمہ داری لینا اور ان کی جگہ اپنا کردار ادا کرنا واقعی بہترین ہے۔ ہم نے دوسرے ہاف میں کچھ زبردست کرکٹ کھیلی اور ہمارے پاس آج رات سے کچھ مثبت چیزیں لینی ہیں۔ مزید دو میچ باقی ہیں۔ ہم سخت مقابلہ کریں گے اور امید ہے کہ کچھ اچھے نتائج حاصل کریں گے اور پلے آف میں پہنچیں گے۔‘‘

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔