ایمیزون نے ’پروفیشنل اسپورٹس اسٹورس‘ کیا لانچ

ایمیزون کے ’پروفیشنل اسپورٹس اسٹورس‘ سے صارف اپنے گھر پر رہ کر آرام سے بیڈمنٹن ریکیٹس، کرکٹ بیٹ، باسکٹ بالز، فل بالز، ٹینس بال، سائیکل، سویم ویئر اور دیگرمتبادل خرید سکتے ہیں۔

ایمیزون، تصویر آئی اے این ایس
ایمیزون، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

بنگلورو: ایمیزون ڈاٹ ان نے 'پروفیشنل اسپورٹس اسٹور' کو لانچ کرنے کا اعلان کیا ہے، جو پروفیشنل گریٹ پروڈکٹ کے خصوصی انتخاب کے ذریعہ صارفین کے لئے بہترین پریمیم تجربہ فراہم کرے گا۔ صارف یہاں یونیکس نیویا، ولسن، اسپیڈو، ہیرو، فائر فاکس، نیو بیلنس اور کئی دیگر برانڈز سے خریداری کر سکتے ہیں۔

صارف اپنے گھر پر رہ کر آرام سے بیڈمنٹن ریکیٹس، کرکٹ بیٹ، باسکٹ بالز، فل بالز، ٹینس بال، سائیکل، سویم ویئر اور دیگرمتبادل کو خرید سکتے ہیں۔ یہ اسٹورخریداری صلاح، جامع معلومات اور کھیل کے ماہرین سے ٹپس اور ٹرکس کے ذریعہ بہتر کھیل کے سامان کو تلاش کرنے کے لئے ضروری معلومات دستیاب کرانے کے ذریعہ صارفین کو ان کے کھیل کی سطح کو بہتر بنانے میں مدد کرے گا۔


کرکٹ پروفیشنلز کے لیے: نیو بیلنس ڈی سی 480 کشمیر ولو کرکٹ بیٹ، بیٹ کور کے ساتھ: یہ بیٹ سنگاپور کین ہینڈل اور نمی سے بچانے اور بلے و مضبوطی سے پکڑنے کے لئے ربر ٹوگارڈ کے ساتھ آتا ہے۔ اسے ہاتھوں اور کلائیوں کو کم سے کم جھٹکے کے ساتھ گیند کو چوٹ پہنچانے کے لئے بڑے کناروں اور سویٹ اسپاٹ کے ساتھ ڈیزائن اور شکل دی گئی ہے۔ یہ نوعمر/بڑوں کے لیے مثالی ہے اور لیدر کی گیند کے ساتھ کھیلنے کے لیے موزوں ہے۔

بال اسپورٹس نیویا اینگریور باسکٹ بال: ایک سرخ رنگ کی باسکٹ بال، جو گھر کے اندر کھیلنے کے لئے موزوں ہے اور ٹریننگ/میچ کے لئے مثالی ہے۔ یہ ربڑ سے بنی ہے اور اس کا اہم/بلیڈر میٹیریل لیٹیکس ہے۔ یہ مشین کنسٹریکشن ٹائپ اور 14 پینلز کے ساتھ آتی ہے۔ یہ گیند واٹر پروف ہے اور سخت سطح، ووڈن فلورنگ اور انڈور سنتھیٹک سرفیس کے لئے موزوں ہے۔


نیویا شائننگ اسٹار فٹ بال: لیٹیکس بلیڈرایشٹم ایئر رنٹیشن اور ہائی باونس، 32 پینل اسٹچڈ کنسٹرکشن فراہم کرتا ہے۔ گیند کو گیلے اور نمی والے حالات میں بھی کنٹرول کرنا آسان ہے۔ یہ سخت اور رف سرفیس کے لئے ایک میچ بال ہے۔ یہ ربر سے بند فیبرک لیمینیشن کے ساتھ آتی ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔