دہلی بی جے پی صدر نے کونسلروں کے بدعنوان ہونے کا کیا اعتراف: درگیش پاٹھک

عآپ لیڈر درگیش پاٹھک کا کہنا ہے کہ دہلی کے لوگ اب بی جے پی کے دھوکے میں نہیں آئیں گے اور آنے والے ایم سی ڈی انتخابات میں انہیں گھر بیٹھا دیں گے۔

عآپ لیڈر درگیش پاٹھک
عآپ لیڈر درگیش پاٹھک
user

پریس ریلیز

نئی دہلی: عام آدمی پارٹی (عآپ) کے سینئر رہنما اور ایم سی ڈی انچارج درگیش پاٹھک نے کہا کہ اس وقت بی جے پی کے ریاستی صدر منوج تیواری نے 2017 کے ایم سی ڈی انتخابات میں اپنے کرپٹ کونسلروں کے ٹکٹ کاٹ کر نئے چہروں کو موقع دیا تھا، لیکن یہ نئے چہروں نے بدعنوانی کے معاملے میں بی جے پی کے سابق کونسلروں کو بھی پیچھے چھوڑ دیا۔ انہوں نے کہا کہ اب بی جے پی کے ریاستی صدر آدیش گپتا نے بھی ایک انٹرویو میں قبول کیا ہے کہ ان کے کونسلر بدعنوانی میں ملوث ہیں اور آئندہ ایم سی ڈی انتخابات میں نئے چہروں کو موقع فراہم کریں گے۔

درگیش پاٹھک نے کہا کہ سابقہ ​​بی جے پی کونسلروں نے بھی بدعنوانی کی تھی لیکن موجودہ بی جے پی کونسلروں نے اپنے چار سالوں میں گزشتہ 10 سالوں سے زیادہ کرپشن کیا ہے۔ دہلی کے عوام اب بی جے پی کے دھوکے میں نہیں آئیں گے اور آئندہ ایم سی ڈی انتخابات میں انہیں گھر بیٹھا دے گی۔ عام آدمی پارٹی کے سینئر رہنما درگیش پاٹھک نے کہا کہ میونسپل کارپوریشن دہلی (ایم سی ڈی) کے اندر، بھارتیہ جنتا پارٹی گذشتہ 14 برسوں سے اقتدار میں ہے۔ پچھلے 14 سالوں میں، بی جے پی نے ایم سی ڈی میں بدعنوانی کے سوا کچھ نہیں کیا۔ میونسپل کارپوریشن دہلی کو بی جے پی کے کونسلروں نے ہر طرف سے لوٹ لیا ہے۔ بی جے پی کے کونسلر ململ اور ایم سی ڈی مکمل طور پر دیوالیہ ہوچکے ہیں۔ بھارتیہ جنتا پارٹی کے رکن پارلیمنٹ اور دہلی بی جے پی کے سابق صدر منوج تیواری نے اعتراف کیا ہے کہ ایم سی ڈی کے اندر بہت زیادہ بدعنوانی ہے۔ اس کے کونسلر بدعنوانی میں پوری طرح ملوث ہیں۔

درگیش پاٹھک نے کہا کہ جب بھی بدعنوانی کا معاملہ سامنے آیا، بھارتیہ جنتا پارٹی نے اس پر کوئی کارروائی نہیں کی۔ ایم سی ڈی 2017 کی انتخابی مہم کے دوران، جب بی جے پی رہنماؤں نے دہلی کے لوگوں کے پاس جانا شروع کیا، تو یہ مسئلہ کھڑا ہوا کہ بھارتیہ جنتا پارٹی کے تمام کونسلر کرپٹ ہیں۔ تمام کونسلرز نے دہلی کو لوٹ لیا ہے۔ بھارتیہ جنتا پارٹی، دہلی کے اس وقت کے صدر منوج تیواری نے اس وقت فیصلہ کیا تھا، کسی پرانے کونسلر کو ٹکٹ نہیں دیں گے۔ کیونکہ ان کونسلرز پر بدعنوانی اور عوامی کام نہ کرنے کا الزام ہے۔ عوام بی جے پی کے کونسلرز کے خلاف ناراض ہیں۔ تب بی جے پی کے دہلی صدر پوری دہلی میں گھوم رہے تھے اور معافی مانگتے رہے ۔ ایک نیا نعرہ تھا ' نئے چہرے نئی اڑان، دہلی مانگے کمل نشان'۔ اس وقت کے دہلی بی جے پی صدر منوج تیواری نے کہا کہ 2007 سے 2017 تک بدعنوانی کرنے والے تمام کونسلروں نے ٹکٹ کاٹے ہیں۔ اب ان پر بھروسہ کیا جائے ۔ دہلی کے عوام نے پھر سے اقتدار پر بھروسہ کیا۔ لیکن جب نئے کونسلرز نئے چہروں، نئے اڑان نعروں کے ذریعے آئے تو وہ بھی پرانے کونسلرز کے باپ بن گئے۔ بی جے پی کے نئے کونسلرز نے دہلی کے ایم سی ڈی کو اتنا لوٹ لیا کہ آج بھی ڈاکٹروں کو تنخواہ دینے کے لئے رقم نہیں ہے۔ منوج تیواری نے 2017 میں دہلی کے اندر منشور میں کہا تھا کہ 2 ماہ کے اندر آپ کو دہلی کے اندر کوئی کوڑا کرکٹ نظر نہیں آئے گا۔ آج کل پوری دہلی میں ہر جگہ کوڑا پڑا ہوا ہے ۔ بی جے پی کے کونسلرز نے صفائی اور ڈاکٹروں کی تنخواہوں کے لئے رقم بھی کھائی۔ بی جے پی کے کونسلرز نے دہلی کو کچرے کے پہاڑ دیئے ہیں۔

عام آدمی پارٹی کے ایم سی ڈی الیکشن انچارج درگیش پاٹھک نے کہا کہ بی جے پی کونسلر پوری دہلی میں بدعنوانی کا نشان ہیں۔ ماضی کے کونسلرز نے 10 سال کے اندر کرپشن کی ہے، ان کونسلرز نے دکھایا ہے کہ صرف 4 سال کے اندر کرپشن کی گئی ہے۔ اس کے نتیجے میں، آج بی جے پی کے ریاستی صدر آدیش گپتا کو خود ایک انٹرویو میں آنا ہوگا اور کہنا ہے کہ اگلے الیکشن میں بھی ہم ان کونسلرز کا ٹکٹ کاٹ دیں گے۔ درگیش پاٹھک نے کہا کہ، میں یہ نہیں کہہ رہا، یہ خود آدیش گپتا ہے کہ ہم 2022 میں نئے چہروں کو موقع دیں گے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ آدیش گپتا نے یہ بھی مان لیا کہ جو کونسلر ہیں وہ پرانے لوگوں سے زیادہ بدعنوانی میں ملوث ہیں۔ ایم سی ڈی کے اندر دہلی بی جے پی کی حکمرانی بدعنوانی کا ٹھکانہ بن گئی ہے۔ ایک کونسلر 5 سال کے لئے آتا ہے، بدعنوانی کرتا ہے اور 5 سال تک دہلی کو لوٹتا ہے۔ پھر اس کا ٹکٹ کاٹا جاتا ہے اور پھر نیا کونسلر آتا ہے اور وہ 5 سال تک بدعنوانی کا ارتکاب کرتا ہے۔ لوٹ مار دہلی ڈاکٹروں کی تنخواہ اور صفائی کا سارا پیسہ کھا لیا جاتا ہے۔ دہلی کی بھارتیہ جنتا پارٹی کے ریاستی صدر نے مانا ہے کہ پوری ایم سی ڈی کرپٹ ہے، کونسلر بدعنوان ہیں۔ انہوں نے دہلی کو مکمل لوٹ لیا ہے۔ درگیش پاٹھک نے کہا کہ میں صرف دہلی کے عوام سے یہ کہنا چاہتا ہوں کہ ایم سی ڈی پر بھارتیہ جنتا پارٹی کا راج ہے، جس نے پوری دہلی کو برباد کردیا ہے۔ اب دہلی کے عوام ان کے دھوکے میں نہیں آئیں گے۔ ایم سی ڈی آنے والے 2022 کے انتخابات میں مزہ چکھائے گی۔ سارے کے سارے بدعنوان کونسلرز کو گھر پر بیٹھا دے گی۔ دہلی کے عوام نے ایسا کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

پسندیدہ ترین
next