بی جے پی قائدین زندگیاں بچانے کی جگہ ویکسین بچانے کا مشورہ دے رہے ہیں: منیش سسودیا

منیش سسودیا نے کہا کہ جب ہندوستان میں ویکسین پروڈکشن میں اضافہ کرنے کا وقت تھا، لوگوں میں ویکسین لگانے کا وقت تھا، تو اس دوران مرکزی حکومت کی توجہ امیج مینجمنٹ اور الیکشن مینجمنٹ پر مرکوز تھی۔

فائل تصویر
فائل تصویر
user

قومی آوازبیورو

نئی دہلی: نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے پیر کو پریس کانفرنس کے دوران بی جے پی کے ذریعہ بحران کے وقت کی جارہی ناقص سیاست کی مذمت کی۔ انہوں نے کہا کہ مرکزی حکومت اور بی جے پی کی حکمرانی والی ریاست کورونا مینجمنٹ میں مکمل طور پر ناکام ہوچکی ہے۔ لیکن جب اروند کیجریوال لوگوں کی مدد کررہے ہیں، تو وہ انھیں برا بھلا کہہ رہے ہیں۔

نائب وزیر اعلی نے کہا کہ دہلی حکومت کی کوشش ہے کہ جلد سے جلد دہلی کے تمام شہریوں کو ویکسین لگا کر بیماری کی زنجیر توڑ دی جائے، لیکن جب اروند کیجریوال کچھ کرنا شروع کرتے ہیں تو بی جے پی قائدین ان کے ساتھ بدسلوکی کرنے لگتے ہیں۔ جمعرات کو ہریانہ کے وزیر اعلی منوہر لال کھٹر نے ایک بیان دیا کہ اروند کیجریوال ویکسین میں جلدی کررہے ہیں۔ انہیں ٹیکے لگانے کی رفتار کو کم کرنا چاہئے اور ویکسین کو بچانا چاہئے۔

منیش سسودیا نے کہا کہ بی جے پی نے اپنے کورونا انتظام کی ناکامی کو چھپانے کے لئے بیان کا دفاع کیا۔ انہوں نے کہا کہ جب ہندوستان میں ویکسینوں کی پیداوار میں اضافہ کرنے کا وقت تھا، لوگوں میں ویکسین لگانے کا وقت تھا، تو اس دوران مرکزی حکومت کی توجہ امیج مینجمنٹ اور الیکشن مینجمنٹ پر مرکوز تھی۔ اور آج، جب لوگ ویکسین کا مطالبہ کر رہے ہیں، اروند کیجریوال اس ویکسین مہم کو آگے بڑھانا چاہتے ہیں اور اس بات کو یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ تیسری لہر سے پہلے زیادہ سے زیادہ لوگوں کو ویکسین لگائی جائے اور ویکسین کو تحفظ دیا جائے، تب بی جے پی قائدین ان کے ساتھ بدسلوکی کر رہے ہیں۔

منیش سسودیا نے اپنی بات کو آگے بڑھاتے ہوئے کہا کہ دہلی کا آکسیجن پہلے ہی رک گیا تھا۔ اروند کیجریوال عدالت گئے اور آکسیجن لے کر دہلی آئے، جس سے ہزاروں جانیں بچ گئیں۔ آج جب اروند کیجریوال دہلی کے تمام لوگوں کے لئے ویکسین مانگ رہے ہیں تو ان کے ساتھ بدسلوکی کی جارہی ہے۔ نائب وزیر اعلی نے یہ بھی کہا کہ چاہے بی جے پی کے لیڈر اروند کیجریوال کے ساتھ کتنی بھی زیادتی کریں، اروند کیجریوال اسی طرح سے ویکسین مانگتے رہیں گے جب تک کہ یہ ویکسین دہلی کے تمام لوگوں کو دستیاب نہ ہوں۔ نائب وزیر اعلی نے بی جے پی رہنماؤں کو تاکید کی کہ بحران کے وقت سیاست کرنے کی بجائے بی جے پی قائدین کو اپنی ریاستوں میں لوگوں کو ویکسین فراہم کرنے پر توجہ دینی چاہئے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔