دہلی میں راجستھان کے وزیر اعلیٰ کے کمرے میں آگ لگنے کا واقعہ، فوری طور پر قابو پا لیا گیا

دہلی کے جودھ پور ہاؤس میں وزیر اعلی بھجن لال شرما کے کمرے میں ساکٹ میں چنگاری کی وجہ سے آگ بھڑک اٹھی۔ حکام نے اس کی تصدیق کی ہے

<div class="paragraphs"><p>وزیر اعلیٰ راجستھان بھجن لال شرما / تصویر آئی ا این&nbsp;ایس</p></div>

وزیر اعلیٰ راجستھان بھجن لال شرما / تصویر آئی ا اینایس

user

قومی آوازبیورو

نئی دہلی: دہلی کے جودھ پور ہاؤس میں وزیر اعلی بھجن لال شرما کے کمرے میں ساکٹ میں چنگاری کی وجہ سے آگ بھڑک اٹھی۔ حکام نے اس کی تصدیق کی ہے۔ خبر رساں ایجنسی آئی اے این ایس کے مطابق، یہ واقعہ منگل کی رات تقریباً 9 بجے پیش آیا، جب وزیر اعلیٰ کمرے میں اکیلے تھے اور ہیٹر چل رہا تھا۔

جس ساکٹ میں ہیٹر لگایا گیا تھا وہ بوجھ نہیں اٹھا سکتا تھا، جس سے چنگاریاں اور آگ لگ جاتی ہے۔ آگ لگنے پر وزیر اعلیٰ نے کمرے میں رکھی گھنٹی بجائی جس پر قریبی کمرے میں سوئے ہوئے پی ایس او نے پہنچ کر آگ پر قابو پا لیا۔ پولیس حکام کا کہنا ہے کہ اے ڈی جی انٹیلی جنس سے رپورٹ طلب کر لی گئی ہے۔


سرکاری ذرائع نے کہا کہ سیکورٹی میں کوئی کوتاہی نہیں ہوئی ہے۔ وزیر اعلیٰ نے بیڈ کے قریب رکھی گھنٹی بجائی تو پی ایس او ایک منٹ میں ان کے کمرے میں آیا اور شاک کٹ سے تار ہٹا کر آگ پر قابو پا لیا۔ انہوں نے کہا کہ انٹیلی جنس کے پاس اس واقعہ کی مکمل رپورٹ ہے لیکن معاملہ سنجیدہ نہیں ہے۔ ایڈیشنل ایس پی سیکورٹی بھی سی ایم کے ساتھ دہلی میں موجود تھے جنہوں نے واقعے کے حوالے سے مکمل معلومات فراہم کیں۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


/* */