راجستھان: کانگریس حکومت شیخوٹی خطے میں سیاحت کی ترقی کے لیے تیار کر رہی ایکشن پلان

ریاستی وزیر گووند سنگھ ڈوٹاسرا نے بتایا کہ ہرش پروت پر تقریباً 6 کروڑ روپے کی لاگت سے سڑکیں بنائی جا رہی ہیں، ساتھ ہی ہرش پروت پر سیاحت کی ترقی کے لیے دیگر ترقیاتی کاموں کی تفصیلات تیار کی جا رہی ہیں۔

گووند سنگھ ڈوٹاسرا، تصویر آئی اے این ایس
گووند سنگھ ڈوٹاسرا، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

سیکر: راجستھان کے تعلیم، سیاحت اور مذہبی مقامات کے وزیر گووند سنگھ دوٹاسرا نے کہا ہے کہ ریاستی حکومت شیخوٹی خطے میں سیاحت کی ترقی کے لیے تمام کوششیں کر رہی ہے اور اس کے لیے بجٹ کا اعلان شیخوٹی سرکٹ کے حوالے سے ایکشن پلان تیار کیا جا رہا ہے۔

گووند سنگھ ڈوٹاسرا نے یہ بات گزشتہ روز ضلع سیکر میں واقع سیاحتی مقام ہرش پروَت کے دورے کے دوران کہی۔ انہوں نے بتایا کہ ہرش پروت پر تقریباً 6 کروڑ روپے کی لاگت سے سڑکیں بنائی جا رہی ہیں، اس کے ساتھ ساتھ ہرش پروت پر سیاحت کی ترقی کے لیے دیگر ترقیاتی کاموں کی تفصیلات تیار کی جا رہی ہیں، جس کی مالی منظوری ایک ہفتے کے اندر محکمہ خزانہ کو شیخاوٹی سرکٹ میں تقریباً 100 کروڑ روپے کا ایکشن پلان بھجوایا گیا ہے۔


گووند سنگھ ڈوٹاسرا نے ہرش پروت کے انتظامات کے بارے میں معلومات حاصل کیں اور عہدیداروں کو ہرش پروت کے مسائل حل کرنے کے لئے ہدایتیں دیں۔ انہوں نے کہا کہ ہرش پروت پر سیاحت کی ترقی کے بے پناہ امکانات کے پیش نظر یہاں پر سڑک، شیڈ، پارکنگ، کینٹین کی سہولیات اور مندر کی نئے سرے سے تعمیر نو جیسے ترقیاتی کاموں کے لیے محکمہ جنگلات، سیاحت، محکمہ تعمیرات عامہ کے عہدیداروں کو ایکشن پلان تیار کرنے کی ہدایت دیں تاکہ بجٹ کی منظوری سے کام شروع کیا جا سکے۔ گووند سنگھ ڈوٹاسرا نے کہا کہ ہرش پروت پر ممکنہ طور پر روپ وے کے انتظامات کی جانچ کرواکر اگر کوئی کمپنی آتی ہے، تو یہاں پی پی پی موڈ پر روپ وے کا انتظام کیا جائے گا، جس سے زیادہ سے زیادہ سیاح اور عقیدت مند وہاں پہنچ سکیں۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔