پوجا پنڈالوں میں لوگ کووڈ- ویکسین لگوا رہے ہیں: ڈاکٹر کمار وویکانند

ڈاکٹر کمار نے بتایا کہ ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹر کے چار پوجا پنڈالوں، تھانہ چوک، پرشانت سنیما روڈ، پنچوٹی چوک اور کچہری درگا مندر اور ضلع کے تمام بلاکوں میں دو دو مقامات پر لوگوں کو ویکسین دی جا رہی ہیں۔

علامتی تصویر آئی اے این ایس
علامتی تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

سہرسہ: ضلع میں درگا پوجا کے دوران، کووڈ- 19 ویکسینیشن کا کام محکمہ صحت کر رہا ہے، جس سے لوگوں کو ان کی صحت سے آگاہ کیا جا رہا ہے۔ حکومت کی ہدایات کی روشنی میں محکمہ صحت کی طرف سے درگا پوجا پنڈالوں میں کووڈ- 19 ویکسینیشن مراکز کے انتظامات کیے گئے ہیں۔ پوجا پنڈالوں میں یہ مراکز 15 اکتوبر تک فعال رہیں گے۔ لوگوں کو صبح 9 بجے سے رات 9 بجے تک مراکز میں ویکسین دی جا رہی ہے۔

ڈسٹرکٹ امیونائزیشن آفیسر ڈاکٹر کمار وویکانند نے بتایا کہ ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹر کے چار پوجا پنڈالوں، تھانہ چوک، پرشانت سنیما روڈ، پنچوٹی چوک اور کچہری درگا مندر اور ضلع کے تمام بلاکوں میں دو دو مقامات پر صبح 9 سے رات 9 بجے تک لوگوں کو کورونا سے تحفظ کے لئے ویکسین دی جا رہی ہیں۔ وہیں پوجا کمیٹی کے ارکان بھی لوگوں کو ویکسینیشن سیشن سائٹس پر لا رہے ہیں۔ پوجا پنڈالوں میں، لوگوں کو مائیک کے ذریعے بھی آگاہ کیا جا رہا ہے کہ جو لوگ ابھی تک ویکسین لینے سے رہ گئے ہوں، وہ اس پوجا کے دوران اپنی ویکسین ضرور حاصل کریں اور جن لوگوں کا دوسری خوراک لینے کا وقت آگیا ہو، وہ بھی اپنی دوسری خوراک لے لیں۔ انہوں نے بتایا کہ صرف دوسری خوراک لینے سے ہی ایک شخص اپنے جسم میں کورونا وائرس سے بچنے کی پوری صلاحیت پیدا کرسکتا ہے۔


ڈسٹرکٹ امیونائزیشن آفیسر ڈاکٹر کمار وویکانند نے بتایا کہ محکمہ صحت ضلع کے تمام 10 بلاکوں میں دو دو پوجا پنڈالوں کو نشان زد کر کے کووڈ- 19 ویکسینیشن سینٹر چلا یا جا رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس کام میں محکمہ صحت سے وابستہ کیئر انڈیا کا تعاون لیا جا رہا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ، شراکت دار تنظیم عالمی ادارہ صحت (ڈبلو ایچ او) اور یونیسیف کے نمائندے بھی ویکسینیشن کے کام میں تعاون کر رہے ہیں۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔