2023 کے انتخابات میں کانگریس کی جیت کی شروعات: اجے ماکن

اجے ماکن نے آج ریاستی کانگریس ہیڈکوارٹر میں پارٹی ایم ایل اے کی میٹنگ میں یہ بات کہی۔ انہوں نے کہا کہ انہیں خوشی ہے کہ کانگریس صدر نے ریاست کی ترقی کے لئے ایک بہت اچھی ٹیم دی ہے۔

اجے ماکن، تصویر یو این آئی
اجے ماکن، تصویر یو این آئی
user

یو این آئی

جے پور: کانگریس کے راجستھان انچارج اجے ماکن نے کابینہ کی تشکیل نو کو آئندہ 2023 کے اسمبلی انتخابات میں دوبارہ پارٹی کی جیت کا آغاز بتاتے ہوئے کہا ہے کہ تمام کانگریسی بشمول وزراء، ایم ایل اے، عہدیداران کا ایک ہی مقصد ہوگا کہ اس بار کنونشن کو تبدیل کرے اور کانگریس کو فتح تک پہنچائے۔

اجے ماکن نے نئے وزراء کی حلف برداری سے قبل آج ریاستی کانگریس ہیڈکوارٹر میں پارٹی ایم ایل اے کی میٹنگ میں یہ بات کہی۔ انہوں نے کہا کہ انہیں خوشی ہے کہ کانگریس صدر نے ریاست کی ترقی کے لئے ایک بہت اچھی ٹیم دی ہے اور ٹیم راجستھان 2023 کے اسمبلی انتخابات میں پارٹی کی جیت کے بعد واپس آنے کی ابھی شروعات ہے۔


انہوں نے پارٹی میں ذمہ داری کو نبھانے کے لیے وزیر تعلیم کا عہدہ چھوڑ کر آگے آئے ریاستی صدر گووند سنگھ ڈوٹا سرا، وزیرصحت کا عہدہ چھوڑنے والے ڈاکٹر رگھو شرما اور وزیر محصولات کا عہدہ چھوڑنے والے ہریش چودھری کا شکریہ ادا کیا۔ اسمبلی انتخابات سے قبل جو وزیر عہدہ چھوڑ کر تنظیم میں کام کرنے کے لیے آگے آئے گا اس کا احترام کیا جائے گا، تاکہ نئے لوگوں کو وزیر بننے کا موقع ملے۔ انہوں نے کہا کہ آئندہ انتخابات کی تیاریاں اب تیز کی جائیں گی اور کوشش کی جائے گی کہ کچھ لوگ تنظیم میں شامل ہوں اور کچھ نئے وزیر بنیں۔

انہوں نے کہا کہ وہ خود ایک مثال ہیں کہ سال 2013 میں پارٹی کے کہنے پر وزارتی عہدہ چھوڑ کر تنظیم میں کام کر رہے ہیں۔ جے ماکن نے کہا کہ تمام کانگریسیوں بشمول تمام وزراء، پارٹی لیجسلیچر پارٹی کے ارکان، عہدیداران کا ایک ہی مقصد ہوگا کہ اس بار کنونشن میں تبدیلی کرکے کانگریس کو فتح دلائیں۔ انہوں نے کہا کہ پارٹی کے نظریے پر عمل کرنا اور عوام کی خدمت کرنا ضروری ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔