امت شاہ لاپتہ! این ایس یو آئی کے قومی جنرل سکریٹری نے درج کرائی شکایت

این ایس یو آئی کا ماننا ہے کہ لیڈر ملک کی خدمت کرنے کے لیے ہوتے ہیں، بحران کے وقت میں راہِ فرار اختیار کرنے کے لیے نہیں۔

امت شاہ، تصویر یو این آئی
امت شاہ، تصویر یو این آئی
user

قومی آوازبیورو

کورونا وائرس وبا کے وقت ملک کے وزیر داخلہ امت شاہ کے غائب ہو جانے پر این ایس یو آئی کے قومی جنرل سکریٹری ناگیش کریپّا نے لاپتہ ہونے کی شکایت درج کرواتے ہوئے کہا ہے کہ جب ملک ایک خطرناک وبا سے متاثر ہے اور ملک کے شہری پریشانی میں مبتلا ہیں، اسے میں سیاسی لیڈروں کی یہ ذمہ داری ہے کہ وہ حکومت ہند یا بی جے پی حکومت کے تئیں ہی نہیں بلکہ پورے ملک کے تئیں جوابدہ ہوں۔

امت شاہ لاپتہ! این ایس یو آئی کے قومی جنرل سکریٹری نے درج کرائی شکایت

این ایس یو آئی کے قومی سکریٹری اور میڈیا انچارج لوکیش چگ نے اس تعلق سے کہا کہ 2013 تک سیاسی لیڈران شہریوں کے تئیں ذمہ دار تھے، لیکن اس کے بعد بی جے پی حکومت کے اقتدار میں آنے سے ماحول پوری طرح سے بدل گیا ہے۔ اب ملک میں کچھ بھی ہو جائے، اس کی ذمہ داری کوئی بھی لیڈر نہیں لیتا۔ آج بھی کورونا بحران میں ملک کے سرفہرست دو ذمہ دار غائب ہیں۔ جب ملک کے لوگوں کو اپنے منتخب نمائندوں کی ضرورت ہوتی ہے تب وہ لوگ غائب ہو جاتے ہیں۔

اس درمیان ناگیش کریپّا نے امت شاہ سے سوال کیا ہے کہ ’’آپ ملک کے وزیر داخلہ ہیں یا صرف بی جے پی کے؟‘‘ انھوں نے کہا کہ ہم کورونا بحران میں لوگوں کو ہو رہی پریشانیوں کو سمجھتے ہیں ہے اور موجودہ حکومت اور اس کے سرکردہ لیڈروں کے غائب ہونے پر (این ایس یو آئی نے) ایک لاپتہ شکایت درج کرائی ہے۔ ہم امید کرتے ہیں کہ ملک کے وزیر داخلہ جلد ہی ڈھونڈ لیے جائیں گے اور جس کے بعد وہ اپنی ذمہ داریوں کو نبھائیں گے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


Published: 12 May 2021, 4:40 PM