بمراہ کی شاندار گیندبازی پربلے بازوں نے پانی پھیرا، ممبئی انڈینز کی شکست

ہاف ٹائم میں ممبئی نے سوچا ہوگا کہ وہ یہ میچ آسانی سے جیت جائے گی تاہم کولکاتہ نے ایسا نہیں ہونے دیا اور اس کے گیند بازوں نے کمال کر دیا۔

تصویر آئی اے این ایس
تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

تیز گیند باز جسپریت بمراہ (10 رنز پ پانچ وکٹ)کی بہترین گندبازی بھی ممبئی انڈینز کو کولکاتہ نائٹ رائڈرس کے خلاف آئی پی ایل مقابلے میں جیت نہیں دلا پائی اورکولکاتہ نے اپنی گیندبازوں کے شاندار کارکردگی سے یہ مقابلہ 52 رنز سے جیت لیا۔

کولکاتہ نے نو وکٹ پر 165 رنز بنائے اور ممبئی کو 17.3 اوو ر میں 113 رنز پر ڈھیر کردیا۔کولکاتہ کی ٹیم 12 میچوں میں پانچویں جیت کے ساتھ انڈیکس میں ساتویں مقام پر پہنچ گئی ہے جبکہ ممبئی کو 11 میچوں میں نویں ہار کا سامنا کرنا پڑا۔


ہاف ٹائم میں ممبئی نے سوچا ہوگا کہ وہ یہ میچ آسانی سے جیت جائے گی ۔ تاہم کولکاتہ نے اسے منظور نہیں کیا۔ اس نے پاور پلے میں دو شکار لیتے ہوئے اپنے ارادے واضح کر دیے۔ ممبئی اس وقت اچھی پوزیشن میں تھا جب ایشان کشن نصف سنچری کے ساتھ کھیل رہے تھے۔ پیٹ کمنز نے اننگز کے 15ویں اوور میں تین وکٹیں لے کر میچ کو سمیٹ لیا۔ ایشان کشن نے 43 گیندوں میں 51 رنز بنائے۔ ممبئی نے سوریہ کمار یادو کی کمی محسوس کی جو چوٹ کی وجہ سے باقی ٹورنامنٹ سے باہر ہو گئے تھے۔

کپتان روہت شرما دو اور تلک ورما چھ رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔ رمندیپ سنگھ نے 12، ٹم ڈیوڈ نے 13 اور کیرون پولارڈ نے 15 رنز بنائے۔ پولارڈ اور بمرا لگاتار گیندوں میں رن آؤٹ ہوئے اور ممبئی کو عبرتناک شکست کا سامنا کرنا پڑا۔ کمنز نے 22 رنز کے عوض تین اور آندرے رسل نے 22 رنز کے عوض دو وکٹیں حاصل کیں۔


اس سے قبل 13 اوور کے بعد کولکاتہ بڑے اسکور کی طرف بڑھ رہا تھا لیکن کوئی بھی بمراہ کے آگے نہیں بڑھ سکا۔ بمراہ نے آج جو کچھ کیا وہ آئی پی ایل کی تاریخ میں کسی بھی ہندوستانی گیند باز کے لیے دوسری بہترین تعداد ہے۔ بمراہ بولنگ کے بجائے آگ اگل رہے تھے۔ انہوں نے آخری دو اوورز میں صرف ایک رن دیا اور ساتھ ہی چار اوورز میں 10 رنز دے کر پانچ وکٹیں حاصل کیں۔ وہ اس سیزن میں وکٹوں کی تلاش میں تھے اور آج وہ تمام وکٹیں اپنے بیگ میں لے جانا چاہتے تھے۔ ایک میچ میں انہوں نے اس سیزن میں اپنی وکٹوں کا حساب دوگنا کر دیا۔

آج بمراہ نے ڈیتھ اوورز میں صرف ایک رن دیا۔ یہ ان گیند بازوں کے لیے سب سے کم رنز کا مجموعہ ہے جنہوں نے ڈیتھ اوورز میں کم از کم دو اوور پھینکے ہوں۔ کولکاتہ کا اسکور 13 اوور میں دو وکٹ پر 123 رنز تھا لیکن اس کے بعد بمراہ کی مہلک کارکردگی نے کولکاتہ کی کمر توڑ دی۔


کولکاتہ کی جانب سے وینکٹیش ایئر نے 24 گیندوں میں تین چوکوں اور چار چھکوں کی مدد سے 43 رنز بنائے، اجنکیا رہانے نے 24 گیندوں میں 25 رنز بنائے، نتیش رانا نے 26 گیندوں میں تین چوکوں اور چار چھکوں کی مدد سے 43 رنز بنائے اور رنکو سنگھ نے 43 رنز بنائے۔ 26 گیندوں میں 19 گیندوں میں ناقابل شکست 21 رنز۔ بمراہ کی پانچ وکٹوں کے علاوہ کمار کارتیکیا نے دو وکٹیں حاصل کیں۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔