عراق: فضائی حملے میں دو فوجی اور دو دہشت گردوں کی موت

عراق کے جوائنٹ آپریشن کمانڈ کے میڈیا آفس نے ایک بیان میں بتایا کہ ایک حملہ میں دوعراقی فوجی ہلاک اور دو دیگر زخمی ہو گئے۔ یہ حادثہ اس وقت ہوا جب ایک سڑک کے کنارے کھڑی ان کی گاڑی میں بم دھماکہ ہوا۔

تصویر سوشل میڈیا
تصویر سوشل میڈیا
user

یو این آئی

بغداد: عراق کے صوبہ نینوا اور دييالہ میں پیر کو ایک فضائی حملے اور ایک بم دھماکے میں دو فوجی ہلاک ہو گئے جبکہ دو دہشت گرد بھی مارے گئے۔ عراق کے جوائنٹ آپریشن کمانڈ کے میڈیا آفس نے ایک بیان میں بتایا کہ ایک حملہ میں دوعراقی فوجی ہلاک اور دو دیگر زخمی ہو گئے۔ یہ حادثہ اس وقت ہوا جب ایک سڑک کے کنارے کھڑی ان کی گاڑی میں بم دھماکہ ہوا۔ اس دوران نینوا کے دارالحکومت سے 100 کلومیٹر دور مخمور شہر کے باہر پہاڑی علاقوں میں پولیس کی تفتیشی مہم جاری تھی۔

صوبائی پولیس کے السعدی نے بتایا کہ عراق کے مشرقی صوبے دييالہ میں عراقی گن شپ نے بكوباه کے دارالحکومت میں اسلامک اسٹیٹ (آئی ایس) کے ٹھکانوں پر بمباری کی۔ انهوں نے بتایا کہ اس کے علاوہ صوبے میں ایک سیکورٹی فورس نے عراقی دارالحکومت بغداد سے تقریباً 65 کلومیٹر شمال مشرق میں بكوباه کے قریب ایک بم بنانے والی جگہ پر آپریشن شروع کیا۔ اس مہم کے تحت آئی ایس کے تین دہشت گردوں کو گرفتار بھی کیا گیا۔

next