غزہ میں ایمبولینس کے قافلے پر بمباری سے 15 افراد جان بحق، اقوام متحدہ کے جنرل سکریٹری نے ہولناک قرار دیا

اقوام متحدہ کے جنرل سکریٹری انٹونیو گوٹریس نے کہا کہ وہ غزہ میں الشفا ہسپتال کے باہر ایمبولینس کے قافلے پر حملے سے خوفزدہ ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اسپتال کے باہر سڑک پر بکھری لاشوں کی تصویریں خوفناک ہیں

<div class="paragraphs"><p>Getty Images</p></div>

Getty Images

user

قومی آوازبیورو

غزہ: اسرائیل اور حماس کے درمیان شدید جنگ جاری ہے۔ ایک طرف اسرائیل غزہ پر مسلسل بمباری کر رہا ہے۔ دوسری جانب اسرائیلی فوج اور حماس کے درمیان زمین پر جنگ جاری ہے۔ ادھر اسرائیل نے غزہ میں ایمبولینس کے قافلے پر حملہ کیا ہے۔ غزہ کی وزارت صحت کے مطابق جمعہ کو غزہ شہر میں ایمبولینس کے قافلے پر حملے میں کم از کم 15 افراد جان بحق اور درجنوں زخمی ہو گئے۔ اسرائیل نے تصدیق کی کہ اس نے ایک ایمبولینس کو نشانہ بنایا لیکن ثبوت فراہم کیے بغیر کہا کہ ہدف حماس کے جنگجو تھے۔ فلسطین ریڈ کریسنٹ سوسائٹی (پی آر سی ایس) نے جمعہ کو دیر گئے ایک بیان جاری کرتے ہوئے غزہ میں طبی قافلے پر حملے کے بارے میں آگاہ کیا۔

ایمبولینسوں کا یہ قافلہ غزہ میں فلسطینی وزارت صحت کے ساتھ مل کر ایک فیصلے کے تحت الشفا ہسپتال سے روانہ ہوا۔ یہ قافلہ مصر کے ساتھ رفح بارڈر کی طرف جا رہا تھا۔ قافلے میں پانچ ایمبولینس گاڑیاں شامل تھیں۔ ان میں سے چار وزارت صحت سے اور ایک پی آر سی ایس سے تھی۔


ایمبولینس کے قافلے نے ہسپتال سے الرشید کوسٹل روڈ تک تقریباً چار کلومیٹر کا فاصلہ طے کیا۔ لیکن علاقے کی خراب سڑکوں اور علاقے میں شدید شیلنگ کے باعث ایمبولینس کا یہ قافلہ آگے نہیں بڑھ سکا۔ اس کے بعد ایمبولینسوں کا یہ قافلہ الشفاء ہسپتال کی طرف لوٹ گیا۔ قافلہ اسپتال سے تقریباً ایک کلومیٹر دور تھا جب قافلے کے سامنے پہلی ایمبولینس جس کا تعلق فلسطینی وزارت صحت سے تھا، کو نشانہ بنایا گیا۔

قافلے میں شامل دیگر ایمبولینسیں ہسپتال کی طرف چلتی رہیں۔ جیسے ہی پہلی ایمبولینس الشفاء ہسپتال کے گیٹ پر پہنچی۔ اسے نشانہ بنایا گیا۔ اس حملے میں 15 افراد اپنی جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے اور درجنوں زخمی ہوئے۔

اقوام متحدہ کے سربراہ انٹونیو گوٹریس نے غزہ میں ایمبولینس کے قافلے پر حملے پر شدید ردعمل کا اظہار کیا ہے۔ گوٹیرس نے کہا کہ وہ غزہ میں الشفا ہسپتال کے باہر ایمبولینس کے قافلے پر حملے سے خوفزدہ ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اسپتال کے باہر سڑک پر بکھری لاشوں کی تصویریں خوفناک ہیں۔


ایمبولینس کے قافلے پر حملے کے علاوہ اسرائیل نے گزشتہ رات غزہ کے کئی مقامات پر بمباری بھی کی۔ اسرائیلی لڑاکا طیاروں نے ایک اسکول پر بھی بمباری کی ہے۔ غزہ کی وزارت صحت کے مطابق جنوب کی طرف بھاگنے والے فلسطینیوں نے اسکول میں پناہ لی تھی۔ اس بم دھماکے میں تقریباً 20 افراد جان بحق ہو گئے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;