فیفا ورلڈ کپ: بیلجیئم کی شکست کے بعد برسلز شہر میں پھوٹا تشدد، مظاہرین نے گاڑیوں کو لگائی آگ

برسلز میں مشتعل مظاہرین نے ایک کار اور کچھ الیکٹرک اسکوٹرز کو آگ لگا دی۔ رپورٹس پر یقین کیا جائے تو برسلز میں کئی مقامات پر فسادات ہونے کی اطلاعات ہیں۔

برسلز میں مظاہرین نے گاڑیوں کو آگ لگائی۔
برسلز میں مظاہرین نے گاڑیوں کو آگ لگائی۔
user

قومی آوازبیورو

قطر میں جاری فیفا ورلڈ کپ کے میچ میں اتوار کو بیلجیئم کے خلاف مراکش کی فتح کے بعد تشدد پھوٹ پڑا۔ جس کے بعد بیلجیئم کی پولیس نے ایک درجن افراد کو حراست میں لے لیا ہے۔ نتائج سے مشتعل مظاہرین نے برسلز میں ایک کار اور کچھ الیکٹرک اسکوٹرز کو آگ لگا دی۔ رپورٹس پر یقین کیا جائے تو برسلز میں کئی مقامات پر فسادات ہونے کی اطلاعات ہیں۔

قابل ذکر بات یہ ہے کہ اتوار کو التھوماما اسٹیڈیم میں فیفا ورلڈ کپ کے میچ میں مراکش نے بڑا الٹ پھیر کیا۔ انہوں نے شاندار کھیل کا مظاہرہ کرتے ہوئے بیلجیئم کو 2-0 سے عبرتناک شکست دی۔ اس جیت کے ساتھ ہی مراکش نے آخری 16 میں جانے کی اپنی امیدیں زندہ رکھیں۔ کیونکہ کروشیا کے خلاف ان کا آخری میچ برابری پر ختم ہوا تھا۔ عبدلحمید صابری (73 ویں منٹ) اور زکریا ابوخلال کے گول نے مراکش کی فتح کو یقینی بنایا، جبکہ بیلجیئم کو گول تلاش کرنے میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔


پہلے ہاف میں بیلجیئم اور مراکش کے درمیان سخت مقابلہ دیکھنے کو ملا۔ بیلجیئم کی ٹیم اپوزیشن پر حاوی رہی ہے۔ لیکن مراکش نے پہلے ہاف میں بیلجیئم کو بھی گول کرنے سے روک دیا اور وہ خود بھی گول کرنے میں ناکام رہے۔ اس طرح پہلے ہاف کا کھیل 0-0 سے برابر رہا۔ دوسرے ہاف میں، مراکش نے 73ویں منٹ میں عبدلحمید صابری نے پہلا گول کرکے 1-0 کی برتری حاصل کی۔ صابری نے فری کک پر براہ راست گول کیا۔ اس کے بعد زکریا نے ایک اور گول کرکے ٹیم کو 2-0 سے جیت دلا دی۔ اس کے ساتھ ہی بیلجیئم کو فیفا ورلڈ کپ کی تاریخ میں پہلی بار مراکش کے خلاف شکست کا منہ دیکھنا پڑا۔

دونوں ٹیموں نے 10-10 شاٹس کھیلے۔ اس میں بیلجیئم نے تین اور مراکش نے ہدف پر چار شاٹس لگائے، تاہم مراکش کو بیلجیم کے مقابلے میں دو کامیابیاں حاصل ہوئیں۔ جبکہ بیلجیم پاسنگ میں بھی آگے تھا۔ 22ویں نمبر کے مراکش نے اس ورلڈ کپ میں پہلی جیت حاصل کی۔ کروشیا کے خلاف ان کا آخری میچ برابری پر ختم ہوا تھا۔ اب ان کے دو میچوں میں تین پوائنٹس ہیں اور اسے پری کوارٹر فائنل کے لیے کوالیفائی کرنے کے لیے اپنا اگلا میچ جیتنا ہوگا۔ مراکش نے بیلجیئم کو 2-0 سے شکست دے کر اپنا پہلا ورلڈ کپ جیت لیا۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


/* */