ٹی- 20 کرکٹ نے کئی برسوں میں بہت ترقی کی ہے: روہت شرما

روہت شرما نے 20 سال کی عمر میں جنوبی افریقہ میں 2007 کا ورلڈ کپ کھیلا تھا۔ وہ اس میچ میں اپنی چھاپ چھوڑنے میں کامیاب رہے تھے۔

روہت شرما، تصویر آئی اے این ایس
روہت شرما، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

میلبورن: آئی سی سی ٹی- 20 ورلڈ کپ 2022 سے پہلے ہندوستانی کپتان روہت شرما نے ہفتہ کو کہا کہ کھیل کا مختصر ترین فارمیٹ کئی برسوں میں بہت ترقی کر چکا ہے۔ روہت نے 20 سال کی عمر میں جنوبی افریقہ میں 2007 کا ورلڈ کپ کھیلا تھا۔ وہ اس میچ میں اپنی چھاپ چھوڑنے میں کامیاب رہے تھے۔ روہت نے ٹورنامنٹ کے میزبان کے خلاف اپنے آخری گروپ میچ میں نصف سنچری بنا کر اپنی پہچان بنائی۔ روہت جوہانسبرگ میں روایتی حریف پاکستان کے خلاف فائنل میں نمبر 6 پر بلے بازی کرنے آئے اور 30 ​​رن بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔

روہت شرما  نے کہا کہ جب میں اس ورلڈ کپ کے لیے منتخب ہوا تو میں اپنے لیے کسی امید کے ساتھ میدان میں نہیں اترا تھا۔ میں صرف ٹورنامنٹ سے لطف اندوز ہونے کے لئے اترا اور میں نے اپنی صلاحیت کے مطابق ٹورنامنٹ کھیلا کیونکہ یہ میرا پہلا ورلڈ کپ تھا۔ مجھے اس بات کی کوئی سمجھ نہیں تھی کہ ورلڈ کپ کا حصہ بننا کیسا ہوتا ہے اور جب تک ہم حقیقت میں ورلڈ کپ نہیں جیت گئے تب تک میں سمجھ نہیں سکا کہ یہ کتنی بڑی کامیابی ہے۔


روہت شرما نے کہا، "یہ ایک طویل تجربہ رہا اور کھیل میں کافی تبدیلی آئی ہے۔ آپ سچ مچ دیکھ سکتے ہیں کہ یہ 2007 کے مقابلے میں اب کیسے کھیلا جاتا ہے۔ اس وقت 140 یا 150 کو اچھا اسکور سمجھا جاتا تھا لیکن اب لوگ اس اسکور کو 14 یا 15 اووروں میں آسانی سے حاصل کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ آسٹریلیا میں چار ہفتے تک جاری رہنے والا یہ ٹورنامنٹ ٹی 20 ورلڈ کپ کا آٹھواں ایونٹ ہے اور روہت بھی آٹھویں بار ٹورنامنٹ میں شامل ہوں گے۔ روہت کے علاوہ زمبابوے کے آل راؤنڈر شان ولیمز، بنگلہ دیش کے کپتان شکیب الحسن اور ہندوستانی ٹیم کے کھلاڑی دنیش کارتک وہ کھلاڑی ہیں جو ٹی 20 ورلڈ کپ کے پہلے ایونٹ میں تھے اور یہاں بھی کھیل رہے ہیں۔

روہت نے کہا، "ٹیموں نے نتیجہ کی فکر کیے بغیر بہت زیادہ خطرہ مول لینا شروع کر دیا ہے، جو میرے خیال میں اس قسم کے فارمیٹ کو کھیلنے کا ایک اچھا طریقہ ہے۔ یہ وہ چیز ہے جسے ہماری ٹیم بھی کرنے کی کوشش کر رہی ہے کیونکہ یہ اس قسم کا فارمیٹ ہے جہاں خطرے کے ساتھ ساتھ بڑا انعام بھی ہے۔ آپ کو ان خطرات کو لینے کے لیے کافی بہادر ہونا ہوگا، اور یقیناً ہم ایسا کرنے کے لیے بھی تیار ہیں۔" ہندوستان 23 اکتوبر کو ایم سی جی میں اپنے ٹی- 20 ورلڈ کپ کے افتتاحی میچ میں روایتی حریف پاکستان سے مقابلہ کرنے کے لیے میلبورن روانہ ہونے سے قبل اپنا آخری وارم اپ میچ پیر کو برسبین کے گابا میں آسٹریلیا کے خلاف کھیلے گا۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔