آئی پی ایل سے علیحدگی کے بعد رچرڈسن نے کہا "پہلے بچے کی پیدائش مس نہیں کرنا چاہتا"

کین رچرڈسن نے اپنے پہلے بچے کی پیدائش کے سبب آئی پی ایل سے دستبرداری کا فیصلہ کیا جس کے بعد رچرڈسن کی جگہ رائل چیلنجرس بنگلور نے آسٹریلیائی لیگ اسپنر ایڈم زمپا کو اپنی ٹیم میں شامل کیا۔

کین رچرڈسن، تصویر گیتی ایمج
کین رچرڈسن، تصویر گیتی ایمج
user

یو این آئی

ملبورن: آسٹریلیائی فاسٹ بالر کین رچرڈسن کا کہنا ہے کہ وہ اپنے پہلے بچے کی پیدائش کے موقع کو گنوانا نہیں چاہتے اس لئے انہوں نے آئی پی ایل کے 13 ویں سیزن میں نہ کھیلنے کا فیصلہ کیا۔ رچرڈسن نے اپنے پہلے بچے کی پیدائش کے سبب آئی پی ایل سے دستبرداری کا فیصلہ کیا جس کے بعد رچرڈسن کی جگہ رائل چیلنجرس بنگلور (آر سی بی) نے آسٹریلیائی لیگ اسپنر ایڈم زمپا کو اپنی ٹیم میں شامل کیا۔ آئی پی ایل کا 13 واں سیزن 19 ستمبر سے 10 نومبر تک کھیلا جانا ہے۔

رچرڈسن نے کہا کہ آئی پی ایل جیسے مقابلے سے دور رہنا ہمیشہ مشکل ہے۔ یہ دنیا کا اعلٰی گھریلو مقابلہ ہے لہذا یہ آسان فیصلہ نہیں تھا لیکن جب میں نے بیٹھ کر اس کے بارے میں سوچا اور میں نے اسے اسی ماحول میں پوری دنیا کو دیکھا تو مجھے یہ ہی اچھا لگا۔ انہوں نے کہا کہ دنیا جس دور سے گزر رہی ہے اس وقت میں صحیح وقت پر گھر پہنچنے کی ضمانت نہیں دی جاسکتی ہے اور میں اپنے بچے کی پیدائش کے وقت باہر نہیں رہنا چاہتا تھا۔ آئی پی ایل میں نہ کھیلنا مایوس کن ہے لیکن امید ہے کہ اس کے لئے مزید مواقع میسر آئیں گے۔ میں اپنے پہلے بچے کی پیدائش کی کمی محسوس نہیں کرنا چاہتا۔

رچرڈسن نے کہا کہ یہ زیادہ اہم ہے کہ میں اپنی بیوی کے ساتھ رہوں اور اس کا ساتھ دوں۔ ایک کرکٹر کی حیثیت سے ہم بہت سارے مواقع پر باہر رہتے ہیں لیکن ایسے وقت بھی آتے ہیں جب آپ کی ترجیح اپنے کنبے کے ساتھ ہوتی ہے۔ ابھی دنیا میں بہت سارے لوگ ایسا ہی کر رہے ہیں۔

next