’دی بروکن نیوز‘ کے ساتھ ’او ٹی ٹی‘ میں ڈیبیو کریں گی سونالی بیندرے

سونالی بیندرے نے کہا ’’سیٹ پر واپس آنا، تخلیقی عمل میں واپس آنا، میرے شریک فنکاروں اور ہدایت کاروں کے ساتھ بات چیت کرنا… کردار میں جان ڈالنا بہت اچھا لگتا ہے۔

سونالی بیندرے، تصویر آئی اے این ایس
سونالی بیندرے، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

ممبئی: بالی ووڈ اداکارہ سونالی بیندرے 'دی بروکن نیوز' او ٹی ٹی پر ڈیبو کرنے جا رہی ہیں۔ سونالی بیندرے 'دی بروکن نیوز' او ٹی ٹی پر ڈیبیو کرنے جا رہی ہیں۔ 'دی بروکن نیوز' 2018 کی مشہور برطانوی ویب سیریز 'پریس' کا ہندوستانی متبادل ہوگا۔ اس میں سونالی کے ساتھ جے دیپ اہلاوت اور شریا پلگاؤنکر بھی اہم کرداروں میں نظر آئیں گے۔ 'دی بروکن نیوز' کو ونے وائکول ڈائریکٹ کریں گے۔

سونالی بیندرے نے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر یہ خبر شیئر کرتے ہوئے کہا کہ وہ ابھی بھی پروسیسنگ کر رہی ہیں کہ یہ حقیقتاً ہو رہا ہے! انہوں نے کہا ’’سیٹ پر واپس آنا، تخلیقی عمل میں واپس آنا، میرے شریک فنکاروں اور ہدایت کاروں کے ساتھ بات چیت کرنا… کردار میں جان ڈالنا بہت اچھا لگتا ہے۔ میں @ زی 5 کے ساتھ اپنا او ٹی ٹی ڈیبیو کرکے بہت خوش ہوں، ہم نے مل کر بہت کچھ کیا ہے اور یہ خاندان کی طرح لگتا ہے۔ مجھے یہ شو شروع سے ہی پسند ہے اور مجھے اس بات پر بہت فخر ہے کہ یہ کیسے نکلا…. اسے دیکھنے کے لئے آپ سبھی کا انتظار نہیں کر سکتا‘‘۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔