ویڈیو... دعوے ہیں کہ سب کچھ ٹھیک ہے لیکن سب کچھ ٹھیک نہیں ہے: انل چودھری

قومی آواز کے ساتھ ایک خصوصی انٹرویو میں انل چودھری نے کہا کہ دونوں حکومتیں یعنی مرکز میں مودی کی قیادت والی اور دہلی میں کیجریوال کی قیادت والی حکومت نے کسی بھی معاملہ میں عوام کے لئے کچھ نہیں کیا۔

user

سید خرم رضا

دہلی پردیش کانگریس کمیٹی کے صدر انل چودھری کا کہنا ہے کہ وزیر اعظم نریندر مودی اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے نعرہ دیا تھا کہ جہاں جھگی وہیں مکان، لیکن دونوں میں سے کسی نے ان جھگی والوں کے لئے نہ تو متبال رہائش کا انتظام کیا اور نہ ہی گزشتہ سات سالوں میں ان کے تعلق سے کچھ کیا۔

قومی آواز کے ساتھ ایک خصوصی انٹرویو میں انل چودھری نے کہا کہ دونوں حکومتیں یعنی مرکز میں مودی کی قیادت والی اور دہلی میں کیجریوال کی قیادت والی حکومت نے کسی بھی معاملہ میں عوام کے لئے کچھ نہیں کیا۔ انہوں نے کہا کہ کورونا بیماری بھگوان کی دی ہوئی نہیں ہے بلکہ ہمارے یہاں یہ حکومت کے ذریعہ اپنائی گئی ہے۔ اس کی وجہ سے معیشت اور سماج کو جو نقصان پہنچ رہا ہے اور جس طرح جانچ کے لئے پیسے نہ ہونے کی وجہ سے لوگ خودکشی کر ہے ہیں، اس سے صاف ظاہر ہے کہ سب کچھ صحیح نہیں ہے چاہے لاکھ کہا جائے کہ سب کچھ نارمل ہے اور سب کچھ صحیح ہے۔

Published: 15 Sep 2020, 6:11 PM
next