41 دن کے سفر کے بعد آج چاند پر اترے گا چندریان 3

اسرو کا چندریان 3 آج چاند کے جنوبی قطب پر اترے گا۔ امریکہ کے اپولو مشن سمیت دیگر ممالک کے مشن کو چاند کے وسط پر، جبکہ چین کا مشن قطب شمالی پر اتارا گیا تھا

<div class="paragraphs"><p>چندریان-3</p></div>

چندریان-3

user

قومی آوازبیورو

چاند پر چندریان 3 کی سافٹ  لینڈنگ کی الٹی گنتی شروع ہو گئی ہے۔ 14 جولائی کو چندریان 3 کو آندھرا پردیش کے سری ہری کوٹا میں ستیش دھون خلائی مرکز سے لانچ کیا گیا تھا اور اب بدھ کی شام  6بج کر 4منٹ کا انتظار ہے جب اس کی سافٹ لینڈنگ متوقع ہے ۔ چندریان زمین پر 14 دن یعنی چاند کا ایک دن رہ کر چاند پر مطالعہ کرے گا۔

چندریان -3 کو چندریان -2 کی ناکامی کے چار سال بعد 2019 میں لانچ کیا گیا تھا۔ پچھلے مشن کی ناکامیوں کو ذہن میں رکھتے ہوئے اس میں خصوصی تبدیلیاں کی گئیں اور آج اسرو نے پورے اعتماد کے ساتھ اپنی کامیاب لینڈنگ کی بات کہی ہے۔ پہلی بار کوئی ملک چاند کے قطب جنوبی پر خلائی جہاز اتارے گا۔ جس کی وجہ سے دنیا بھر کے سائنسدان ہندوستان کے مشن مون پر نظریں جمائے ہوئے ہیں۔


چندریان 3 کے تین بڑے حصے ہیں، پہلا پروپلشن ماڈیول، دوسرا لینڈر ماڈیول وکرم اور تیسرا روور پرگیان۔ 17 اگست کو پروپلشن ماڈیول سے الگ ہونے کے بعد، لینڈر ماڈیول وکرم اپنی گود میں بیٹھے روور پرگیان کے ساتھ چاند کی طرف بڑھ رہا ہے۔ 23 اگست کو لینڈر وکرم روور پرگیان کو چاند کی سطح پر اتارے گا۔ روور پرگیان چاند کے گرد گھومے گا، نمونے جمع کرے گا اور سائنسی ٹیسٹ کرے گا۔

چندریان 3 بدھ کو شام 6.4 بجے چاند پر سافٹ  لینڈنگ کرے گا۔ اس دوران 15 منٹ بہت خاص ہوں گے کیونکہ اس وقت لینڈر خود کام کرے گا، اسرو کے سائنسدان اسے کوئی کمانڈ نہیں دیں گے۔ فیز 4 میں، لینڈر چاند کی سطح پر قدم رکھے گا۔ اس 15 منٹ میں 1440 دن کی محنت کا نتیجہ ملے گا۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;