دہلی: وزیر خوراک عمران حسین نے مفت راشن تقسیم مہم کا لیا جائزہ

ایسے غیر منظم کارکنان، مہاجر مزدور، عمارت اور تعمیراتی کارکن، گھریلو ملازمین وغیرہ جن کے پاس راشن کارڈ نہیں ہے، وہ دہلی حکومت کی مفت راشن تقسیم مہم کے تحت اناج حاصل کرنے کے اہل ہیں۔

دہلی کے وزیر خوراک عمران حسین (درمیان میں)
دہلی کے وزیر خوراک عمران حسین (درمیان میں)
user

پریس ریلیز

نئی دہلی: دہلی حکومت کے عمران حسین، وزیر برائے خوراک و شہری فراہمی اور صارف امور نے فوڈ اینڈ سپلائی کمشنر، ایڈیشنل کمشنر (ایف اینڈ ایس)، جوائنٹ کمشنر (ایف اینڈ ایس)، سی ایم ڈی (ڈی ایس سی ایس سی) اور جی ایم (ڈی ایس سی سی سی) کو مقرر کیا ہے۔ نیشنل فوڈ سیکورٹی ایکٹ اور پی ایم جی کے وائے کے تحت این ایف ایس اے کے مستحقین کو مئی اور جون 2021 کے مہینوں کے لئے مفت راشن کی تقسیم کا جائزہ لیا۔ انہوں نے ڈائریکٹوریٹ آف ایجوکیشن اور میونسپل اتھارٹی کے منتخب اسکولوں کے ذریعے تمام 280 وارڈوں میں غیر PDS مستحقین کو مفت غذائی اجزا تقسیم کرنے کی پیشرفت کا بھی جائزہ لیا۔

دہلی حکومت نے پہلے ہی کووڈ 19 کی وبا کی وجہ سے لاک ڈاؤن کے پیش نظر نان پی ڈی ایس مستفید افراد کو مفت میں راشن فراہم کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔ ضرورت مند افراد جن کے پاس راشن کارڈ نہیں ہیں، جن میں غیر منظم کارکنان، تارکین وطن مزدور، عمارت اور تعمیراتی کارکن، گھریلو ملازمین شامل ہیں، وہ اس امدادی اقدام کے تحت اشیائے خوردونوش حاصل کرنے کے اہل ہیں۔ اس اقدام کے تحت ابتدائی مرحلے میں زیادہ سے زیادہ دو لاکھ مستحقین اور بعد میں ضرورت کے مطابق زیادہ سے زیادہ بیس لاکھ مستحقین کو راشن کا فائدہ فراہم کیا جائے گا۔

عمران حسین نے کمشنر فوڈ اینڈ سپلائیز کو ہدایت کی کہ تمام اسسٹنٹ کمشنرز، ایف ایس اوز اور انسپکٹرز اس علاقے کا باقاعدگی سے دورہ کریں۔ انہوں نے یہ بھی ہدایت کی کہ کمشنر (F&S)، ایڈیشنل کمشنر (F&S)، جوائنٹ کمشنر (F&S) وقتا فوقتا اچانک معائنہ بھی کریں۔ وزیر خوراک نے کہا کہ دہلی حکومت نے این ایف ایس اے اور PMGKAY کے تحت مئی 2021 اور جون 2021 کے مہینوں کے لئے روزانہ صبح 9 بجے سے دوپہر 1 بجے تک اور بغیر کسی ہفتہ تعطیل کے دوپہر 3 بجے سے شام 7 بجے تک مفت راشن فراہم کھولنے کا حکم دیا ہے دوسری طرف، غیر PDS راشن کی تقسیم کے لئے نامزد اسکول اتوار کے روز صبح 10 بجے سے شام 4 بجے تک ہفتہ وار تعطیلات کے ساتھ راشن تقسیم کریں گے۔ نان پی ڈی ایس راشن کی تقسیم کے لئے شناخت کیے جانے والے ہر اسکول میں رجسٹریشن، تقسیم کا ریکارڈ رکھنے اور نظام میں موصولہ اسٹاک کو سائٹ پر رجسٹر کرنے کیلئے لاگ ان آئی ڈی اور پاس ورڈ مہیا کیا جائے گا۔

وزیر خوراک نے فیلڈ عہدیداروں کو ہدایت کی کہ وہ اپنے علاقے میں موجود تمام ایف پی ایس کو باقاعدگی سے اور وقت پر کھلے اور ایف پی ایس ڈیلرز مئی اور جون 2021 کے مہینوں میں مستحق افراد کو مفت میں اناج کا پورا کوٹہ تقسیم کریں۔ وزیر موصوف نے متنبہ کیا کہ اگر وہ مقررہ کام کے اوقات میں ایف پی ایس کو بند پائے جاتے ہیں تو نہ صرف قصور وار ایف پی ایس ڈیلرز بلکہ متعلقہ ایف ایس آئی، ایف ایس او اور اے سی کے خلاف بھی سخت کارروائی کی جائے گی۔ وزیر موصوف نے محکمہ فوڈ اینڈ سول سپلائیز کو ہدایت کی کہ وہ ان کی معلومات کے لئے راشن کی ایف پی ایس وار تقسیم کے حوالے سے روزانہ رپورٹس پیش کریں۔

عمران حسین نے عہدیداروں کو یہ بھی ہدایت کی کہ وہ یہ یقینی بنائے کہ ایف پی ایس ڈیلر بدانتظامی، غذائی اجزاء کا انحراف، ذخیرہ اندوزی، بلیک مارکیٹنگ، راشن کی انڈر ڈسٹری بیوشن جیسی دیگر چیزوں میں ملوث نہ ہوں اور اگر کوئی ڈیلر اس طرح کی چیزوں میں ملوث پایا جاتا ہے تو تو، مجرم ایف پی ایس ڈیلرز کے خلاف سخت قانونی کاروائی کی جائے گی۔عمران حسین نے کہا کہ دہلی حکومت غیر PDS مستحقین کے پاس 5 کلوگرام اناج (4 کلو گندم اور 1 کلو چاول) مفت تقسیم کرے گی جن کے پاس راشن کارڈ نہیں ہے۔ یہ تقسیم دہلی کے ہر 280 وارڈوں میں ایک اسکول میں کی جائے گی۔ کمشنر نے تمام FSOs / FSIs کو مؤثر رابطوں کے لئے اپنے اپنے دائرہ اختیار میں آنے والے شارٹ لسٹ شدہ اسکولوں کا باقاعدگی سے دورہ کرنے کی ہدایت کی ہیں۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔