تین سے چار ہفتوں میں پوری دہلی کو لگ جائے گا کورونا ویکسین: وزیر صحت ستیندر جین

دہلی کے وزیر صحت ستیندر جین کا کہنا ہے کہ لوگوں کو ویکسین فراہم کرنے کے لئے دہلی حکومت کو محلہ کلینک، پولی کلینک، ڈسپنسری و اسپتال جیسی سہولیات میسر ہیں اور ویکسین کے ذخیرہ کا بھی کوئی مسئلہ نہیں ہے۔

وزیر صحت ستیندر جین
وزیر صحت ستیندر جین
user

پریس ریلیز

نئی دہلی: دہلی کے وزیر صحت ستیندر جین نے میڈیا سے گفتگو کے دوران کہا کہ کورونا ویکسین آنے کے بعد، ہم پوری دہلی کو تین سے چار ہفتوں میں ویکسین دینے کے لئے تیار ہیں۔ وزیر نے کہا کہ دہلی حکومت کے پاس کافی وسائل موجود ہیں اور کورونا ویکسین لینے کے چند ہفتوں کے اندر، یہ دہلی کے تمام لوگوں تک پہنچا دی جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ ہمارے پاس متعدد وسائل ہیں جیسے محلہ کلینک، پولی کلینک، ڈسپنسری اور اسپتال، ویکسین کے ذخیرہ کرنے کا کوئی مسئلہ نہیں ہے۔

وزیر ستیندر جین نے کسانوں کی تحریک کی حمایت کرتے ہوئے کہا کہ یہ کسانوں کی پرامن تحریک ہے اور اسے روکا نہیں جانا چاہئے۔ ستیندر جین نے کہا کہ یہ کسانوں کا جائز مطالبہ ہے اور یہ ان کے حقوق کی جنگ ہے۔ مرکزی حکومت کو یہ آواز سننی چاہئے۔ اگر وہ دہلی آنا چاہتا ہے تو انہیں دہلی آنے کی اجازت ملنی چاہئے۔ وزیر نے کہا کہ کاشتکار ہمارے ملک کے عطیہ دہندگان ہیں، یہ لوگ ہمارے لئے سبزیاں اگاتے ہیں، اناج تیار کرتے ہیں، انہیں آنے سے نہیں روکا جانا چاہئے۔دہلی کے 9 اسٹیڈیم کو دہلی کے عارضی جیل بنانے کے لئے دہلی پولیس کی درخواست پر، وزیر صحت نے کہا کہ پولیس کی تجویز 9 اسٹیڈیم کو عارضی جیل بنانے کی تھی، جس سے ہماری دہلی حکومت نے انکار کردیا۔ ہم نے کہا کہ جب کوئی پر امن بات کرنا چاہتا ہے تو اسے جیل میں نہیں ڈالنا چاہئے۔ستیندر جین نے کہا کہ دہلی حکومت کسانوں کا خیرمقدم کرتی ہے، جبکہ مرکزی حکومت کسانوں کو روکنا چاہتی ہے۔

وزیر صحت نے کہا کہ کسانوں کے لئے جو بھی سہولت مہیا کرنا ہے، ہم وہ سب کریں گے۔ وزیر نے کہا کہ ہم بجلی، پانی، کھانا پینے، ان کے رہائش اور ٹوائلٹ کی سہولیات میں کوئی کمی نہیں آنے دیں گے۔دہلی میں آکسیجن سلنڈروں کی کمی سے متعلق ایک سوال کے جواب میں، وزیر نے کہا کہ گزشتہ روز آکسیجن کا معمولی سا مسئلہ تھا، لیکن اس قلت کو تھوڑے ہی عرصے میں قابو پالیا گیا اور صورتحال معمول بن گئی۔ انہوں نے کہا کہ اس وقت دہلی میں آکسیجن کی کوئی کمی نہیں ہے۔

ہیلتھ بلیٹن میں کورونا کے اعداد و شمار کا حوالہ دیتے ہوئے وزیر نے کہا کہ کل دہلی میں کورونا کے کل 5482 نئے واقعات رپورٹ ہوئے ہیں اور اس میں مثبت شرح 8.5 فیصد ہے۔ وزیر نے کہا کہ 7 نومبر کو دہلی میں مثبت شرح 15 سے زیادہ تھی جو اب آدھے سے کم ہوچکی ہے۔ ستیندر جین نے کہا کہ دہلی کے اسپتالوں میں خالی بستروں کی تعداد میں مسلسل اضافہ ہورہا ہے اور یہ انتہائی اطمینان کی بات ہے۔ انہوں نے کہا کہ دہلی کے اسپتالوں میں 50 فیصد سے زیادہ بستر ابھی بھی خالی ہیں، جن میں سے 1200 سے زیادہ آئی سی یو بیڈ خالی ہیں اور مجموعی طور پر 9500 بستر ابھی بھی خالی ہیں۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


next