بی جے پی زیر قیادت نارتھ ایم سی ڈی نے عآپ کے سبھی کونسلروں کو 3 ماہ کے لیے کیا معطل، عآپ برہم

عام آدمی پارٹی کے سینئر لیڈر درگیش پاٹھک نے پریس کانفرنس میں کہا کہ "جب ہم نے ایوان میں دہلی کے عوام کے معاملات پر تبادلہ خیال کرنے کا مطالبہ کیا تو انہوں نے ہمارے کونسلرز کو معطل کردیا۔"

تصویر بذریعہ پریس ریلیز
تصویر بذریعہ پریس ریلیز
user

پریس ریلیز

نئی دہلی: عام آدمی پارٹی کے سینئر رہنما درگیش پاٹھک نے کہا کہ بی جے پی کے زیر اقتدار نارتھ ایم سی ڈی نے دہلی کے عوام کی آواز بلند کرنے پر عام آدمی پارٹی کے تمام کونسلروں کو 3 ماہ کے لئے معطل کردیا ہے۔ ساؤتھ ایم سی ڈی پر نارتھ ایم سی ڈی کا 2100 کروڑ واجب الادا ہے، اگر ساؤتھ ایم سی ڈی نے یہ بقایا روپیہ دے دیا تو تمام ملازمین کو تنخواہ اور پینشن مل جائے گی۔ انہوں نے اس معاملے پر بات کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے ہمارے کونسلرز کو معطل کردیا۔ ہم ایم سی ڈی کے اس غیر جمہوری فیصلے کی مذمت کرتے ہیں۔ بی جے پی کا چہرہ دہلی کے لوگوں کے سامنے آگیا ہے اور وہ اس قدر خوفزدہ ہیں کہ وہ عام آدمی پارٹی کی آواز دبانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ دھمکی، گرفتاری یا معطلی جیسے ہتھکنڈے اپناتے ہوئے بی جے پی ہمارے قائدین کی آواز کو دبانے کے کوشش کر رہی ہے۔ کل، آپ کے کونسلرز نارتھ ایم سی ڈی کے میئر کے دفتر کے باہر ایک روزہ دھرنا دیں گے اور معطلی کے حکم کو واپس لینے کا مطالبہ کریں گے۔

عام آدمی پارٹی کے سینئر رہنما اور دہلی ایم سی ڈی کے انچارج درگیش پاٹھک نے اپنی رہائش گاہ میں پریس کانفرنس کے دوران صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ جیسا کہ سب جانتے ہیں، ہندوستان ایک جمہوری ملک ہے اور ایوان اس جمہوریت میں اس جمہوریت کا مندر ہے، جہاں عوام کے منتخب کردہ نمائندے عوامی مفاد کے امور پر تبادلہ خیال کرتے ہیں۔ آج اس ایوان میں ایک انتہائی بدقسمت واقعہ پیش آیا، جس میں بی جے پی، کانگریس اور عام آدمی پارٹی کے کونسلرز عوام کے امور پر تبادلہ خیال کے لئے جمع ہوئے۔انہوں نے انہیں بتایا کہ عام آدمی پارٹی کے کونسلرز نے آج عوامی مفاد کے کچھ معاملات ایوان میں پیش کیے، لیکن ایوان میں حکومت کرنے والی بی جے پی حکومت نے ہمارے خیالات کو نظرانداز کیا۔ جب ہمارے کونسلرز نے پھر وہی سوال ایوان کے سامنے رکھا تو وہ خوفزدہ ہوگئے اور بی جے پی، جس نے دہلی کی میونسپل کارپوریشن کو پچھلے 14 سالوں سے بدعنوانی کا مرکز بنا دیا ہے، انہوں نے ان سوالوں سے بھاگنا شروع کردیا۔ جب ہمارے کونسلر بار بار عوامی مفاد کے ان امور کو انتہائی غیر جمہوری انداز میں ایوان کے سامنے رکھتے تھے تو بی جے پی کے میئر نے ہمارے تمام کونسلروں کو قانون پر تمام احکامات برقرار رکھتے ہوئے 3 ماہ کے لئے معطل کردیا۔ آج، دہلی کی میونسپل کارپوریشن کی تاریخ کا ایک انتہائی غیر جمہوری اقدام بھارتیہ جنتا پارٹی نے اٹھایا ہے۔

درگیش پاٹھک نے میڈیا کے ذریعہ دہلی کی میونسپل کارپوریشن سے متعلق کچھ اہم حقائق عوام کے سامنے رکھے۔ انہوں نے کہا کہ دہلی کو ملک کی سب سے فاخت ریاست قرار دیا گیا۔ جب ہم نے ایوان میں اس مسئلے پر تبادلہ خیال کرنے کی تجویز پیش کی تو بی جے پی نے ہمارے کونسلرز کو معطل کردیا، پچھلے کئی مہینوں سے میونسپل کارپوریشن کے ماتحت تقریبا تمام محکموں کو تنخواہیں نہیں مل رہی ہیں، ان کے گھروں میں چولہا نہیں جل رہا ہے۔ بچوں کے لئے اسکول کی فیس بھی ادا نہیں کرسکتے، ہم نے بھارتیہ جنتا پارٹی کو بتایا کہ میونسپل کارپوریشن کا سالانہ بجٹ 18 ہزار کروڑ ہے، یہ 18 ہزار کروڑ کہاں جاتا ہے، ملازمین کی تنخواہیں کیوں نہیں؟ مل رہی ہیں؟ جب ہم اس مسئلے پر تبادلہ خیال کرتے ہیں تو انھوں نے ہمارے کونسلرز کو معطل کردیا، کارپوریشن کے انتخابات کے دوران، بی جے پی کے سابق ریاستی صدر منوج تیواری جی کہتے تھے کہ میں مرکزی حکومت سے پیسہ لوں گا، لیکن میونسپل کارپوریشن میں فنڈز کی کوئی کمی نہیں ہے۔ آج کارپوریشن کے ملازمین کو تنخواہ بھی نہیں مل رہی ہے، ہم نے سوال پوچھا کہ کیا منوج تیواری نے دہلی کے لوگوں سے جھوٹ بولا؟ آئیے اس معاملے پر ایوان میں تبادلہ خیال کریں، تب بی جے پی نے ہمارے کونسلرز کو معطل کردیا۔ شمالی میونسپل کارپوریشن ہمیشہ یہ کہتے رہتی ہے کہ ہمارے پاس پیسہ نہیں ہے، میونسپل کارپوریشن کا میئر شام کو دہلی حکومت کو خط لکھتے رہتے ہیں، جب ہم نے شمالی میونسپل کارپوریشن کے میئر کو بتایا کہ جنوبی میونسپل کارپوریشن نے آپ کو 2100 کروڑ روپے ادا کیے ہیں۔ اگر ہمیں وہ رقم مل جاتی ہے، تو شمالی میونسپل کارپوریشن کے تحت تمام ملازمین کو تنخواہ دی جاسکتی ہے، تعطل کی پینشن دی جاسکتی ہے، آئیے اس معاملے پر ایوان میں تبادلہ خیال کریں، تب بی جے پی نے ہمارے کونسلرز کو معطل کردیا۔حال ہی میں، دہلی کی میونسپل کارپوریشن نے یہ منشیات ڈینگو مچھر کو مارنے کے لئے خریدی تھی، جس میں کروڑوں کا گھوٹالہ ہوا تھا۔ ہم نے بی جے پی سے کہا، آئیے ایوان میں اس بدعنوانی کے معاملے پر تبادلہ خیال کریں، پھر بی جے پی نے ہمارے کونسلرز کو معطل کردیا۔ بھارتیہ جنتا پارٹی کو میڈیا کے ذریعہ انتباہ دیتے ہوئے، درگیش پاٹھک نے کہا کہ اگر آپ کو لگتا ہے کہ ہمارے کونسلرز کو معطل کرکے آپ ہمیں خوفزدہ کریں گے اور ہم دہلی کے لوگوں کی آواز نہیں اٹھائیں گے تو یہ آپ کی الجھن ہے۔ انہوں نے کہا کہ عام آدمی پارٹی کے کونسلرز کی معطلی کا یہ حکم، یہ مکمل طور پر غیر جمہوری ہے، قواعد کے خلاف ہے۔ عام آدمی پارٹی کے تمام کونسلرز کل شمالی میونسپل کارپوریشن کے میئر کے گھر کے باہر دھرنا دیں گے اور یہ مظاہرہ معطلی کے حکم کو واپس لینے تک جاری رہے گا۔

next