عمران خان غدار ہیں: نواز شریف

نواز شریف نے اپنے آفیشل ٹوئٹر اکاؤنٹ سے ٹوئٹ کیا کہ ’آج اقتدار کے جنون میں مبتلا شخص نے آئین کو روند ڈالا ہے‘۔

نواز شریف اور عمران خان
نواز شریف اور عمران خان
user

یو این آئی

اسلام آباد: پاکستان کے سابق وزیر اعظم نواز شریف نے اتوار کے روز کہا کہ وزیر اعظم عمران خان اور ملک کے خلاف ’سازش‘ میں ملوث تمام کردار ملک دشمن ہیں اور ان کے خلاف آئین کے آرٹیکل 6 کے تحت مقدمہ چلایا جانا چاہیے۔ یہ اطلاع ایکسپریس ٹریبیون کی رپورٹ میں دی گئی۔

نواز شریف کا یہ بیان صدر عارف علوی کی جانب سے وزیراعظم عمران خان کے مشورے پر قومی اسمبلی تحلیل کرنے کے بعد سامنے آیا ہے۔ نواز شریف نے اپنے آفیشل ٹوئٹر اکاؤنٹ سے ٹوئٹ کیا کہ ’آج اقتدار کے جنون میں مبتلا شخص نے آئین کو روند ڈالا ہے‘۔


پاکستان مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل این) کے سینئر رہنما نواز شریف نے خبردار کیا ہے کہ جو بھی ملک کے ساتھ غلط کام کرے گا اور آئین کی خلاف ورزی کرے گا اس کے خلاف کارروائی کی جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ امید ہے کہ ملک کی سپریم کورٹ آئین کی سربلندی کے لیے اپنا کردار ادا کرے گی۔ شریف نے کہا کہ آئین کی کھلم کھلا خلاف ورزی کرنے والوں کو نتائج بھگتنے ہوں گے۔ امید ہے کہ سپریم کورٹ اسے برقرار رکھنے میں اپنا کردار ادا کرے گی۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔