امریکہ میں گھر میں پارٹی کے دوران فائرنگ، 4 افراد ہلاک

پولیس کا کہنا ہے کہ فائرنگ کے بعد ایک مشتبہ شخص گھر سے باہر بھاگا اور جب پولیس نے اس کا پیچھا کیا تو اس کی گاڑی کھائی میں گر گئی اور اس کی موت ہو گئی۔

<div class="paragraphs"><p>فائل تصویر آئی اے این ایس</p></div>

فائل تصویر آئی اے این ایس

user

قومی آوازبیورو

شمالی کینٹکی، امریکہ کے گھر میں چل رہی ایک  پارٹی کے دوران ہفتے کی صبح یعنی 06 جولائی کو ہونے والی فائرنگ کے نتیجے میں چار افراد ہلاک اور تین زخمی ہوگئے۔ پولیس نے بتایا کہ فائرنگ کرنے والا ملزم بعد میں گھر سے فرار ہونے کی کوشش کر رہا تھا لیکن جب پولیس نے اس کا پیچھا کیا تو مشتبہ شخص کی گاڑی کھائی میں گر گئی اور اس کی موت ہو گئی۔

پولیس چیف جیف میلری نے کہا کہ جب پولیس صبح 2:50 بجے کے قریب فلورنس میں ایک گھر پہنچی تو انہوں نے گولیوں کی آوازیں سنی۔ ایک پریس کانفرنس کے دوران، انہوں نے میڈیا کو بتایا کہ پولیس کو گھر میں فائرنگ کا نشانہ بننے والے سات افراد ملے۔ جن میں سے چار افراد مردہ پائے گئے اور تین افراد کو تشویشناک حالت میں ہسپتال لے جایا گیا۔ میلری نے کہا کہ ان کے صحت یاب ہونے کی امید ہے۔


ملزم نے پولیس کا پیچھا کیا لیکن اس کی گاڑی سڑک سے ہٹ کر کھائی میں گر گئی۔ پولیس نے بتایا کہ ملزم نے خود کو گولی مار لی اور ہسپتال میں دم توڑ دیا۔ میلری نے بتایا کہ لوگ گھر کے مالک کے 21 سالہ بیٹے کی سالگرہ کی تقریب کے لیے گھر پر جمع تھے۔ فائرنگ سے گھر کا مالک جاں بحق ہوگیا۔ ایسا لگتا ہے کہ مشتبہ شخص، جس کی عمر 20 سال بتائی گئی ہے، پارٹی میں شرکت کرنے والے لوگوں کو جانتا تھا، لیکن اسے مدعو نہیں کیا گیا تھا۔

میلری نے کہا ’’میں جانتا ہوں کہ پورے ملک میں کیا ہو رہا ہے، لیکن یہ پہلا موقع ہے جب ہم نے فلورنس میں بڑے پیمانے پر شوٹنگ کی ہے‘‘ انہوں نے مزید کہا کہ "ہاں، یہ بہت جذباتی ہے۔ میرے جذبات متاثرین، ان کے اہل خانہ، جواب دینے والے افسران، اس صورتحال سے متاثر ہونے والے ہر فرد کے لیے ہیں۔"

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔