بیت المقدس اس بار ’کرسمس‘ کی چھٹیوں پر عقیدت مندوں کی سیرگاہ نہیں بنے گا!

میئر انٹن سلمان کا کہنا ہے کہ اس بار بیت المقدس میں غیر ملکی سیاح اور عقیدت مند کرسمس کی چھٹیاں نہیں منائیں گے، کرسمس کے موقع پر اس بار مقامی لوگوں کو بھی محدود تعداد میں شامل ہونے کی اجازت ہوگی۔

بیت المقدس، تصویر آئی اے این ایس
بیت المقدس، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

غزہ: کورونا وائرس (کووڈ -19) کی وبا کے سبب اس بار کرسمس کے موقع پر عقیدت مندوں اور سیاحوں کو فلسطینی شہر بیت المقدس میں جانے کی اجازت نہیں دی جائے گی۔ وفا نیوز ایجنسی نے اپنی رپورٹ میں بیت المقدس کے میئر انٹن سلمان کے حوالے سے یہ اطلاع دی ہے۔

انٹن سلمان نے کہا ’’اس بار بیت المقدس میں کوی غیر ملکی سیاح اور عقیدت مند کرسمس کی چھٹیاں نہیں منائیں گا، جبکہ گزشتہ سال کے مقابلہ کرسمس کے موقع پر اس بار مقامی لوگوں کو بھی محدود تعداد میں شامل ہونے کی اجازت ہوگی‘‘۔ انہوں نے کہا کہ اس بار صرف مذہبی تقاریب ہی منعقد کی جائیں گی۔


امریکہ میں جان ہاپکنز یونیورسٹی کے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق، غزہ پٹی اور مغربی کنارے سمیت فلسطین میں کورونا وائرس (کووڈ ۔19) انفیکشن کے 127000 معاملوں کی تصدیق ہوچکی ہے جبکہ ایک ہزار سے زائد افراد کی اس کے سبب موت ہوچکی ہے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


/* */