شوہر کے انتقال کے بعد اہلیہ نے الیکشن کمیشن کے افسران کے خلاف درج کرائی شکایت

ترنمول کانگریس کے امیدوار کاجل سنہا کا انتقال 25 اپریل کو ہوا اور وہ کورونا سے متاثر تھے، اب ان کی اہلیہ نے الیکشن کمیشن کے افسران کی شکایت کی ہے۔

فائل تصویر یو این آئی
فائل تصویر یو این آئی
user

قومی آوازبیورو

کھڑدہا اسمبلی حلقہ سے ترنمول کانگریس کے امیدوار کاجل سنہا کی اہلیہ نندیتا سنہا نے ڈپٹی الیکشن کمشنر سدیپ جین اور کمیشن کے دیگر افسران کے خلاف شکایت درج کرائی ہے۔ نندیتا کا الزام ہے کہ ان افسران نے وبا کے دوران امیدواروں اور عوام کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لئے کچھ نہیں کیا۔

واضح رہے 25 اپریل یعنی اتوار کو ترنمول کانگریس کے امیدوار کاجل سنہا کا انتقال ہو گیا تھا اور وہ دو روز قبل ہی کورونا سے متاثر ہوئے تھے۔ ترنمول کانگریس کی سربراہ اور مغربی بنگال کی وزیر اعلی ممتا بنرجی نے کاجل سنہا کے انتقال پر افسوس جتاتے ہوئے حیرانی کا اظہار کیا تھا۔


ممتا بنرجی نے ٹوئٹ کر کے لکھا تھا کہ ’’بہت افسوس، حیران، کھڑدہا سے ہماری پارٹی کے امیدوار کاجل سنہا کا کووڈ کی وجہ سےانتقال ہو گیا۔ انہوں نے لوگوں کی خدمت کے لئےاپنی زندگی وقف کی تھی۔ وہ ترنمول کانگریس کے لمبے وقت سے رکن تھے۔ ہمیں ان کی یاد آئے گی، ان کے خاندان اور ان کے مداحوں کے تئیں میری خراج عقیدت۔‘‘ واضح رہے 24 پرگنہ ضلع کی کھڑدہا سیٹ پر 22 اپریل کو ووٹنگ ہوئی تھی۔

اس سے پہلے اس مہینے ریوولیوشنری سوشلسٹ پارٹی (آر ایس پی) کے جانگی پور سیٹ سے امیدوار پردیپ کمار نندی اور سمسیر گنج سے کانگریس کے امیدوار ریاض الحق کی بھی اس وبائی مرض کی وجہ سے موت ہو گئی تھی۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔