تمل ناڈو میں 15 لاکھ افراد کی کورونا ٹیکہ کاری کے لیے دوسرا بڑا کیمپ

وزیر صحت ایم سبرامنیم نے کہا کہ آج ریاست میں منعقد ہونے والے دوسرے میگا کورونا کیمپ کے لیے 17 لاکھ کورونا خوراکیں دستیاب کرائی گئی ہیں اور حکام سے کہا گیا ہے کہ وہ جہاں بھی ہوں کمی کو پُر کریں۔

کورونا ویکسین / یو این آئی
کورونا ویکسین / یو این آئی
user

یو این آئی

چنئی: تمل ناڈو حکومت نے اتوار کو ریاست میں کورونا کی تیسری لہر کو روکنے کے لیے 15 لاکھ افراد کو ویکسین دینے کے لیے دوسرے بڑے کیمپ کا اہتمام کیا۔ وزیر صحت ایم سبرامنیم نے کہا کہ آج ریاست میں منعقد ہونے والے دوسرے میگا کورونا کیمپ کے لیے 17 لاکھ کورونا خوراکیں دستیاب کرائی گئی ہیں اور حکام سے کہا گیا ہے کہ وہ جہاں بھی ہوں کمی کو پُر کریں۔

ہیلتھ سکریٹری ڈاکٹر جے رادھا کرشنن نے نامہ نگاروں کو بتایا ، 'ہمارا ہدف 15 لاکھ افراد کو ویکسین دینا ہے اور اس کے لیے بیس ہزار بوتھ بنائے جا رہے ہیں اور کیرالہ کے ساتھ سرحدی اضلاع پر زیادہ توجہ دی جا رہی ہے جہاں زیادہ کیسز دیکھے جا رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کورونا کے زیادہ کیسز چنئی ، تروپور اور نمککل اضلاع میں دیکھے جا رہے ہیں۔ کورونا ویکسینیشن کے لیے زیادہ سے زیادہ لوگوں کو راغب کرنے کے لیے کئی اضلاع میں انتظامیہ نے انہیں تحائف دینے کا منصوبہ بنایا ہے۔

یہ بات قابل غور ہے کہ 12 ستمبر کو ریاست میں پہلے کیمپ میں 2891021 لوگوں کو کووڈ ویکسین دی گئی تھی اور اب تک ریاست میں کورونا کی ویکسینیشن چار کروڑ سے زیادہ ہو چکی ہے۔

وزیراعلیٰ ایم کے اسٹالن نے مسٹر سبرامنیم اور ان کے عملے کو اس شاندار کامیابی پر مبارکباد دی ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔