جلد دستک دے گا اس موسم کا پہلا گردابی طوفان، کچھ علاقوں میں زوردار بارش کا امکان

نکوبار الجزائر پر 21 مارچ کو ہلکی سے درمیانی سطح کی بارش، یا پھر تیز سے موسلادھار بارش اور بوچھاریں پڑنے کا امکان ہے، ایسا اس لیے کیونکہ جنوب مشرقی خلیج بنگال میں ایک گردابی طوفان آنے کا امکان ہے۔

سمندری طوفان، تصویر آئی اے این ایس
سمندری طوفان، تصویر آئی اے این ایس
user

قومی آوازبیورو

جلد ہی اس موسم کا پہلا گردابی طوفان دیکھنے کو مل سکتا ہے۔ خبروں میں بتایا جا رہا ہے کہ نکوبار الجزائر پر 21 مارچ کو ہلکی سے درمیانی سطح کی بارش، یا پھر تیز سے موسلادھار بارش اور بوچھاریں پڑنے کا امکان ہے، ایسا اس لیے کیونکہ جنوب مشرقی خلیج بنگال میں ایک گردابی طوفان آنے کا امکان ہے۔ ہندوستانی محکمہ موسمیات نے بنگال کے جنوب مشرقی خلیج کے اوپر ایل پی اے کے مرحلہ میں شمالی آریجن ٹریک اور تیزی کی پیشین گوئی کی ہے۔ یہ دنیا بھر میں شمالی آریجن ٹریک پیشین گوئی شروع کرنے والا پہلا مرکز ہے۔

جنوبی خلیج بنگال کے وسط حصوں پر ایل پی اے مشرقی-شمال-مشرق کی طرف بڑھ گیا اور جمعرات کی صبح جنوب-مشرق خلیج بنگال اور اس سے ملحق مشرقی خط استوا بحر ہند پر مرکوز ہو گیا ہے۔ اس کے مشرقی-شمال-مشرق کی طرف بڑھنے کا امکان ہے۔ 19 مارچ کی صبح تک خلیج بنگال اور اس سے ملحق جنوبی بحر انڈمان میں واقع ہوگا۔ اس کے بعد اس کے آگے بڑھنے کا امکان ہے۔ انڈمان اور نکوبار الجزائر کے ساتھ ساتھ تقریباً شمال کی طرف، 20 مارچ کی صبح تک ایک دباؤ میں، اور 21 مارچ کو ایک گردابی طوفان میں بدل جائے گا۔


اس کے بعد طوفان کے تقریباً شمال-شمال-مشرق کی طرف بڑھنے اور 22 مارچ کی صبح کے آس پاس بنگلہ دیش-شمالی میانمار ساحلوں کے پاس پہنچنے کا امکان ہے۔ آئی ایم ڈی نے کہا کہ ہلکی سے درمیانی سطح کی بارش کے بعد 18 مارچ کو نکوبار الجزائر میں الگ الگ مقامات پر تیز سے موسلادھار بارش کے ساتھ بیشتر مقامات پر گرج کے ساتھ بوچھاریں پڑنے کا امکان ہے۔ 19 مارچ کو نکوبار الجزائر میں بہت زیادہ بارش کا امکان ہے۔

آئی ایم ڈی نے بھی تیز ہوا کو لے کر الرٹ جاری کی ہے اور سمندر میں تیزی سے بڑھتی ہلچل کو دیکھتے ہوئے ماہی گیروں کو 21 مارچ تک انڈمان اور نکوبار الجزائر کے آس پاس کے سمندر میں نہیں جانے کی صلاح دی گئی ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔