10 اگست کو ہوگی کانگریس ورکنگ کمیٹی کی میٹنگ

سی ڈبلیو سی اجلاس کے دوران ملک کے حالات پر غور و خوص ہونے کے علاوہ کئی اہم ترین فیصلوں پر مہر ثبت ہونے کی توقع ہے۔

فائل فوٹو
فائل فوٹو
user

یو این آئی

کانگریس ورکنگ کمیٹی کا اجلاس 10 اگست 2019 کو طلب کیا گیا ہے۔ اس کی اطلاع اے آئی سی سی کے جنرل سکریٹری کے سی وینو گوپال نے دی۔ سی ڈبلیو سی اجلاس کے دوران ملک کے حالات پر غور و خوص ہونے کے علاوہ اور کئی اہم ترین فیصلوں پر مہر ثبت ہونے کی توقع ہے۔ اس اجلاس کا انعقاد اے آئی سی سی کے صدر دفتر پر ہوگا۔

اے آئی سی سی (آل انڈیا کانگریس کمیٹی) کے جنرل سکریٹری کے سی وینو گوپال نے اتوار کے روز ٹوئٹ میں کہا، ’’کانگریس کی ورکنگ کمیٹی کا اجلاس 10 اگست بروز ہفتہ منعقد کیے جانے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔‘‘ کے سی وینو گوپال کے مطابق اجلاس کا انعقاد صبح 11 بجے ہوگا۔

ملک میں آج جس طرح کے حالات پیدا ہو گئے ہیں ان کے پیش نظر کانگریس کی ورکنگ کمیٹی کے اجلاس کے دوران کئی اہم موضوعات پر غور و خوض ہونے کی توقع ہے۔ اجلاس کے دوران اناؤ عصمت دری اور متاثرہ کے ساتھ پیش آنے والے حادثہ کا ایشو خاص طور سے اٹھائے جانے کی امید ہے۔

اس کے علاوہ اجلاس کے دوران روزگار کا بحران، اقتصادی محاذ پر مودی حکومت کی ناکامی اور حکومت کی کارکردگی کے ساتھ ساتھ مسئلہ کشمیر پر بھی مودی حکومت کو گھیرنے کی تیاری کی جائے گی۔

لوک سبھا انتخابات کے بعد راہل گاندھی نے پارٹی صدر کے عہدے سے استعفی دے دیا تھا، تاہم ان کے استعفی کو نامنظور کرتے ہوئے سی ڈبلیو سی نے انہیں پارٹی میں بڑی تبدیلی انجام دینے کی ذمہ داری سونپی ہے۔ حالانکہ راہل گاندھی اپنے رُخ پر قائم ہیں اور انہوں نے یہ واضح کر دیا ہے کہ نہ تو وہ اور نہ ہی گاندھی خاندان کا کوئی دوسرا رکن اس ذمہ داری کو سنبھالے گا۔

راہل گاندھی نے اپنے استعفی کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ کانگریس صدر نہیں رہتے ہوئے بھی وہ پارٹی کے لئے فعال طور سے کام کرتے رہیں گے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


Published: 04 Aug 2019, 4:10 PM