راجستھان: بیکانیر ڈویژن کے پٹرول پمپوں پر آج شب سے غیر معینہ مدت کی ہڑتال

آشوتوش گپتا نے کہا کہ ہڑتال کے دوران صرف ایمبولینسوں اور فائر بریگیڈ کی گاڑیوں کو ہی تقریباً 600 پٹرول پمپس سے ڈیزل-پٹرول دیا جائے گا۔ اس کے علاوہ ہڑتال میں کسی بھی گاڑی کو ڈیزل اور پٹرول نہیں ملے گا۔

پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں/ تصویر آئی اے این ایس
پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں/ تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

سری گنگا نگر: راجستھان کے بیکانیر ڈویژن کے چار اضلاع بیکانیر، چورو، ہنومان گڑھ اور سری گنگا نگر میں مرکزی اور ریاستی حکومت کی غیر مساوی پالیسیوں کے خلاف پٹرول پمپ آج نصف شب سے غیر معینہ مدت کی ہڑتال پر جائیں گے۔ ڈسٹرکٹ پٹرولیم مصنوعات ایسوسی ایشن کے صدر آشوتوش گپتا نے دوپہر یہاں ایک پریس کانفرنس میں یہ اعلان کرتے ہوئے کہا کہ یہ ہڑتال آج رات 12 بجے سے شروع ہو جائے گی۔

آشوتوش گپتا نے کہا کہ ڈسٹرکٹ پٹرول پمپ ایسوسی ایشن کی غیر معینہ ہڑتال کے فیصلے کی گنگانگر تاجر ایسوسی ایشن، جوائنٹ بزنس بورڈ اور گرامین مزدور کسان سمیتی (جی کے ایس) نے کھلی حمایت کی ہے۔ اس دوران آشوتوش گپتا اور ڈسٹرکٹ پٹرولیم مصنوعات ایسوسی ایشن کے سینئر ممبر جیدیپ بہانی، گنگانگر ٹریڈرز ایسوسی ایشن کے صدر دھرم ویر دودیجا، جوائنٹ ٹریڈ بورڈ کے صدر ترسیم گپتا، سابق صدر شری کرشنا لیلا، جنرل سکریٹری نریش سیٹیا اور جی کے ایس کے کنوینر رنجیت سنگھ نے الزام لگایا کہ یہ غیر معینہ ہڑتال مرکزی اور ریاستی حکومت کی غیر مساوی پالیسیوں کی وجہ سے کی جا رہی ہے۔


انہوں نے کہا کہ ہڑتال کے دوران صرف ایمبولینسوں اور فائر بریگیڈ کی گاڑیوں کو ہی پورے ڈویژن کے تقریباً 600 پٹرول پمپس سے ڈیزل-پٹرول دیا جائے گا۔ اس کے علاوہ ہڑتال میں کسی بھی گاڑی کو ڈیزل اور پٹرول نہیں ملے گا۔ پولیس لائن میں گاڑیوں کے لیے ان کا اپنا پٹرول پمپ ہے۔ راجستھان روڈ ویز کی بسوں کے لیے روڈ ویز ڈپو میں پیٹرول پمپ بھی لگے ہوئے ہیں۔ دیگر سرکاری محکموں کی گاڑیوں کو تیل نہیں دیا جائے گا۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔