دہلی میں موب لنچنگ، 6 لوگوں نے شبیر کا پیٹ پیٹ کر کیا قتل، 2 گرفتار

منگل کی صبح شبیر نامی شخص ترلوک پوری کے سنٹرل پارک کے باہر سنگین حالت میں بیہوش پڑا ملا تھا، اس کے جسم پر شدید چوٹیں تھیں، اسے جی ٹی بی اسپتال لے جایا گیا جہاں 15-14 دسمبر کی شب اس کی موت ہو گئی۔

موب لنچنگ، تصویر آئی اے این ایس
موب لنچنگ، تصویر آئی اے این ایس
user

قومی آوازبیورو

راجدھانی دہلی کے ترلوک پوری علاقے میں موب لنچنگ کا واقعہ سامنے آیا ہے جس میں 6 لوگوں نے شبیر نامی شخص کا پیٹ پیٹ کر قتل کر دیا۔ دہلی پولیس کے افسر نے جمعرات کو بتایا کہ اس معاملے میں دو ملزمین کو گرفتار کر لیا گیا ہے جب کہ دیگر کی تلاش جاری ہے۔

پولیس افسر کے مطابق منگل کی صبح خبر ملی کہ دہلی کے ترلوک پوری میں سنٹرل پارک کے باہر ایک شخص بیہوش پڑا ہوا ہے۔ موقع پر پہنچی پولیس نے شبیر نام کے شخص کو لال بہادر شاستری اسپتال پہنچایا۔ افسر نے کہا کہ اس کے جسم پر پانچ چوٹیں تھیں اور ڈاکٹر نے اس کی حالت سنگین بتائی جس کے بعد اسے جی ٹی بی اسپتال ریفر کر دیا گیا۔


حالانکہ زخمی شبیر نے 15-14 دسمبر کی درمیانی شب کو دم توڑ دیا۔ ایم ایل سی اور مقامی جانچ کی بنیاد پر تعزیرات ہند کی دفعہ 307 اور 304 کے تحت معاملہ درج کیا گیا اور معاملے کی جانچ شروع کی گئی۔ جانچ کے دوران دہلی کے ترلوک پوری باشندہ ایک ملزم کیشو کو گرفتار کیا گیا۔ پوچھ تاچھ میں ملزم نے پانچ مزید لوگوں کے نام بتائے، جنھوں نے 14 دسمبر کی دیر شب شبیر کے ساتھ مار پیٹ کی تھی۔

ملزم کیشو کو بدھ کو میٹرو پولیٹن مجسٹریٹ کے سامنے پیش کیا گیا اور دو دن کی پولیس حراست میں بھیج دیا گیا۔ اس درمیان پولیس افسر نے کہا کہ انھوں نے اس معاملے میں مزید ایک شخص کو گرفتار کیا ہے اور دیگر کو پکڑنے کی کوشش جا رہی ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔