مدھیہ پردیش: کمل ناتھ کا شیوراج پر حملہ، کہا- ’آپ نے قبائلیوں پر ظلم کی تمام حدیں پار کر دیں‘

سابق وزیر اعلیٰ کمل ناتھ نے ایکس پر لکھا، ’’شیوراج جی! آپ بدعنوانی میں اختراع کا اسکول بن گئے ہیں۔ اب تک عوام الزامات لگاتے تھے لیکن اب سرکاری افسران بھی اس کی تصدیق کر رہے ہیں‘‘

<div class="paragraphs"><p>کمل ناتھ، تصویر @INCMP</p></div>

کمل ناتھ، تصویر @INCMP

user

قومی آوازبیورو

بھوپال: کانگریس کی مدھیہ پردیش یونٹ کے ریاستی صدر اور سابق وزیر اعلی کمل ناتھ نے شیوپور کلکٹر کے بیان کا حوالہ دیتے ہوئے وزیر اعلی شیوراج سنگھ چوہان پر بڑا حملہ کیا اور کہا ہے کہ شیوراج بدعنوانی کی اختراع کا اسکول بن چکے ہیں۔

سابق وزیر اعلیٰ کمل ناتھ نے ایکس پوسٹ میں لکھا ’’شیوراج جی! آپ بدعنوانی میں اختراع کا اسکول بن گئے ہیں۔ آپ نے قبائلیوں پر مظالم کی تمام حدیں پار کر دی ہیں۔ اب تک عوام الزامات لگاتے تھے لیکن اب سرکاری افسران بھی اس کی تصدیق کر رہے ہیں۔‘‘

شیوپور کلکٹر کے ایک بیان کا حوالہ دیتے ہوئے کمل ناتھ نے کہا، ’’قبائلی اکثریتی ضلع شیوپور کے کلکٹر نے انکشاف کیا ہے کہ ضلع میں بڑے پیمانے پر باہر کے لوگوں کو غیر قانونی لیز دی گئی ہیں۔ قبائلیوں کے نام پر ہریانہ اور پنجاب کے لوگوں کو زمینیں لیز پر دی گئی ہیں۔ آپ کی پوری حکومتی مشینری اس گھپلے میں ملوث ہے۔

انہوں نے کہا ’’قبائلی برادری آپ سے پوچھتی ہے کہ آپ نے ان کے حصے کی زمین پر قبضہ کیوں کر لیا؟ جب اتنے عرصے سے لیز کی یہ تقسیم چل رہی تھی تو آپ نے خاموشی کیوں اختیار کر رکھی ہے؟ خود کلکٹر کے اس گھپلے کا پردہ فاش کرنے کے بعد بھی آپ نے خاموشی اختیار کر رکھی ہے۔ کیا آپ بتائیں گے کہ کمیشن راج حکومت نے لیز گھوٹالہ میں کتنا کمیشن کھایا؟ کیا آپ بتائیں گے کہ یہ لیز کس کو دی گئیں اور ان کا بی جے پی سے کیا تعلق ہے؟‘‘


انہوں نے بی جے پی کی جن آشیرواد یاترا پر سوال اٹھاتے ہوئے کہا کہ بی جے پی کی 'جن آشیرواد یاترا' جتنا آگے بڑھنے کی کوشش کر رہی ہے، ایم پی میں بی جے پی کی شکست کا خوف دن بدن بڑھتا جا رہا ہے۔ اگر بی جے پی کے مقامی کارکنان جو دری جھاڑتے، بچھاتے اور اٹھاتے ہیں، ان کے پاس اگر تھوڑی سی قوت ارادی، حتیٰ کہ تھوڑی سی طاقت بھی ہے، تو وہ بی جے پی کی ان جھوٹی یاتراوؤں کو درمیان میں ہی ختم کر سکتے ہیں! غریب محنتی عوام جھوٹے اعلانات، بیانات اور تقریروں کی بمباری کے بعد بھی بے بس ہیں! لیکن عوام بے بس نہیں ہے، وہ اس بار بی جے پی پر جوابی حملہ کرنے کے لیے تیار ہیں۔

بی جے پی کارکنوں کا تذکرہ کرتے ہوئے کمل ناتھ نے کہا، لیکن بی جے پی کارکن کیا کریں، نہ ان کی مرکزی قیادت انہیں کمان دے رہی ہے، نہ ریاستی قیادت انہیں عزت دے رہی ہے اور نہ ہی تنظیم ان کی طرف دیکھ رہی ہے۔ آج کی ایم پی بی جے پی پر ایک ہی چہرہ برسوں سے قابض ہے اور کارکنوں کی ایک بڑی تنظیم بے معنی ہے۔ آج صرف ایک نعرہ سچا ہے، ہم ملاوٹی بی جے پی کو چھوڑیں گے، سچی کانگریس میں شامل ہوں گے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;