سرمہ کے ذریعہ بریلی کو شناخت دینے والے حسین ہاشمی کا انتقال

شہر کی تمام بڑی شخصیات بشمول ملک کے مشہور شاعر وسیم بریلوی، روہیل کھنڈ کے بڑے صنعتکار سماجی کارکن حاجی شکیل قریشی نے حسین ہاشمی کے گھر جا کر افسوس کا اظہار کیا ہے۔

تصویر سوشل میڈیا
تصویر سوشل میڈیا
user

یو این آئی

بریلی: ملک میں بریلی کے سرمہ کی پہچان میں اہم کردار ادا کرنے والے ایم حسین ہاشمی کا جمعہ کی سہ پہر کو انتقال ہوگیا۔ ان کی عمر تقریبا 80 سال تھی۔ خاندان کے افراد کے مطابق مسٹر ہاشمی طویل عرصے سے بیمار تھے۔ وہ سورمہ دنیا کی ایک بڑی شخصیت تھے ۔ بریلی کے ایم ہاشمی سرمہ جو دیہاتوں اور دیہی علاقوں کے قصبوں اور ریلوے اسٹیشنوں میں آسانی سے مل جاتے ہیں۔ بریلی جھمکے کے بعد سرمہ کے لئے مشہور ہے۔ مسٹر ہاشمی کی محنت کا نتیجہ ہے کہ وہ ملک کے ہر کونے تک پہنچے۔ سرمہ کی شناخت حاصل کرنے میں حسین ہاشمی کا تعاون ہے۔کم از کم دو نسلوں تک ان کے سرمے کی ٹھنڈک کی آنکھوں تک پہنچ رہی ہے۔

شہر کی تمام بڑی شخصیات بشمول ملک کے مشہور شاعر وسیم بریلوی، روہیل کھنڈ کے بڑے صنعتکار سماجی کارکن حاجی شکیل قریشی نے حسین ہاشمی کے گھر جا کر افسوس کا اظہار کیا ہے۔ ملک کی سرمے کی دنیا میں، حسین ہاشمی کو ایک بزنس مین کے طور پر پہچانا جاتا تھا، لیکن ادبی دنیا میں، وہ اس سے بہت وابستہ سمجھے جاتے ہیں۔مسٹر ہاشمی بریلی شہر میں بڑے بڑے مشاعروں کا اہتمام کرتے تھے، اس لیے ملک و دنیا کے تمام شعراء سے ان کے اچھے تعلقات ہیں۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔