ہماچل پردیش کے ڈپٹی سی ایم مکیش اگنی ہوتری کی اہلیہ کا دل کا دورہ پڑنے سے انتقال

ہماچل کے نائب وزیر اعلی مکیش اگنی ہوتری کی اہلیہ ڈاکٹر سمی اگنی ہوتری کا دل کا دورہ پڑنے سے انتقال ہو گیا۔ سمی کی طبیعت بگڑ گئی جس کے بعد انہیں ہسپتال لے جایا گیا لیکن راستے میں ہی ان کی موت ہو گئی

<div class="paragraphs"><p>سوشل میڈیا</p></div>

سوشل میڈیا

user

قومی آوازبیورو

چنڈی گڑھ: ہماچل پردیش کے نائب وزیر اعلی مکیش اگنی ہوتری کی اہلیہ پروفیسر سمی اگنی ہوتری کا انتقال ہو گیا ہے۔ یہ معلومات خود مکیش اگنی ہوتری نے اپنے فیس بک پیج پر جمعہ کی رات تقریباً 12 بجے دی۔ خبر کے مطابق، سمی اگنی ہوتری کو دل کا دورہ پڑا اور انہوں نے پی جی آئی، چنڈی گڑھ کے راستے میں آخری سانس لی۔ نائب وزیر اعلی مکیش اگنی ہوتری نے رات دیر گئے اپنے فیس بک پوسٹ پر یہ افسوسناک خبر شیئر کی۔

انھوں نے لکھا، 'بڑے دل کے ساتھ ہم آپ کو اطلاع دیتے ہیں کہ پروفیسر سمی اگنی ہوتری جی اس فانی دنیا کو چھوڑ کر بھگوان کے قدموں میں ضم ہو گئے ہیں۔ ان کا جسد خاکی آخری درشن کے لیے دوپہر ایک بجے تک ہمارے آبائی گاؤں گونڈ پور جے چند میں ہماری نجی رہائش گاہ آستھا کنج میں رکھا جائے گا۔ آخری رسومات 10 فروری بروز ہفتہ دوپہر 02:00 بجے موکش دھام گونڈ پور جے چند (ہرولی) میں ادا کی جائیں گی۔


معلومات کے مطابق نائب وزیر اعلی مکیش اگنی ہوتری کی اہلیہ سمی اگنی ہوتری کی صحت جمعہ کی دیر شام گونڈ پور جے چند میں واقع ان کی رہائش گاہ پر بگڑ گئی۔ طبی امداد کے بعد انہیں رات کو چنڈی گڑھ لے جایا جا رہا تھا کہ راستے میں ہی اس کی موت ہو گئی۔

سمی اگنی ہوتری نے 12 فروری کو کوہرولی علاقے کے بٹھو میں ماتا جاگرن کا اہتمام کیا تھا، جس کے لیے وہ خود تیاریاں کر رہی تھیں اور تمام انتظامات خود دیکھ رہی تھیں۔ سمی اگنی ہوتری کی بیٹی آستھا اگنی ہوتری بھی دو دن پہلے خاص طور پر جاگرن کے لیے ہالینڈ سے وطن واپس آئی تھیں۔ پروفیسر سمی اگنی ہوتری ہماچل پردیش یونیورسٹی کے پبلک ایڈمنسٹریشن ڈیپارٹمنٹ میں بطور پروفیسر تعینات تھیں۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;