فیس بک انڈیا نے راجیو اگروال کوپبلک پالیسی ڈائریکٹر مقرر کیا

اپنے نئے کردار میں راجیو اگروال فیس بک انڈیا کے نائب صدر اور منیجنگ ڈائریکٹر اجیت موہن کو رپورٹ کریں گے اور ہندوستان میں کمپنی کی قیادت کرنے والی ٹیم کا حصہ ہوں گے۔

فیس بک، تصویر آئی اے این ایس
فیس بک، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

نئی دہلی: سوشل نیٹ ورکنگ سائٹ فیس بک انڈیا نے سابق انڈین ایڈمنسٹریشن سروس (آئی اے ایس) افسر راجیو اگروال کو ڈائریکٹر پبلک پالیسی مقرر کیا ہے۔ فیس بک انڈیا نے پیر کو بتایا کہ کمپنی کی ہندوستان میں پبلک پالیسی میں صارف کا تحفظ، ڈیٹا کی حفاظت اور پرائیویسی، شمولیت اور انٹرنیٹ ایڈمنسٹریشن شامل ہیں۔ اپنے نئے کردار میں راجیو اگروال فیس بک انڈیا کے نائب صدر اور منیجنگ ڈائریکٹر اجیت موہن کو رپورٹ کریں گے اور ہندوستان میں کمپنی کی قیادت کرنے والی ٹیم کا حصہ ہوں گے۔

اجیت موہن نے راجیو اگروال کی تقرری پر کہا کہ "ہم محسوس کرتے ہیں کہ ہم ہندوستان کے تانے بانے سے بہت زیادہ متاثر ہوئے ہیں اور ہمیں ایک سے زیادہ جامع اور محفوظ انٹرنیٹ بنانے میں تعاون کرنے کا موقع ملا ہے جس سے ملک میں ہر ایک کو فائدہ ہوگا۔ مجھے خوشی ہے کہ راجیو اگروال پبلک پالیسی ٹیم کی قیادت کے لیے ہمارے ساتھ شامل ہو رہے ہیں۔ اپنی مہارت اور تجربے کے ساتھ راجیو اگروال شفافیت، احتساب، بااختیار اور محفوظ کمیونٹی کی تعمیر کے ہمارے مشن کو مزید آگے بڑھانے میں مدد کریں گے۔


واضح رہے کہ راجیو اگروال کو بطور آئی اے ایس کام کرنے کا 26 سال کا تجربہ ہے۔ اس سے قبل وہ اترپردیش کے نو اضلاع کے ضلع مجسٹریٹ کے عہدے پر فائز رہ چکے ہیں۔ ایک انتظامی افسر کے طور پر اپنے دور کے دوران انہوں نے انڈسٹری اینڈ ٹریڈ (وزارت تجارت) کے فروغ کے شعبہ میں بطور جوائنٹ سیکرٹری اور انٹیلکچوئل پراپرٹی رائٹس (آئی پی آر) کی ہندوستان کی پہلی قومی پالیسی کی رہنمائی کی ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔