دہلی: وزیر اعلیٰ کیجریوال نے پلازمہ عطیہ کرنے والوں سے کی بات، کہا 'بہت بہت شکریہ'

اروند کیجریوال نے پلازمہ عطیہ کرنے والوں سے فون پر بات کی اور کہا کہ "پلازما ڈونر کی کہانیاں سن کر مجھے اپنے دہلی والوں پر بہت فخر ہوتا ہے۔"

اروند کیجریوال، تصویر سوشل میڈیا
اروند کیجریوال، تصویر سوشل میڈیا
user

پریس ریلیز

نئی دہلی: دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے پلازما عطیہ کرنے والے عطیہ دہندگان سے ٹیلیفون کیا اور بات کی اور اس کے لئے ان کا شکریہ ادا کیا۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ آپ ہمارے 'ہیرو' ہیں۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال کو بھی پلازما ڈونر وژن اور کردار سے متعلق اپنے تجربات کا پتہ چل گیا۔ دونوں عطیہ دہندگان نے بتایا کہ پلازما عطیہ کرتے وقت انہیں کسی تکلیف یا کمزوری کا سامنا نہیں کرنا پڑا۔ انہوں نے وزیر اعلی اروند کیجریوال کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ "ہمیں آپ پر فخر ہے ، آپ نے ہمیں پلازما کے عطیہ کرنے کی ترغیب دی۔ پلازما بینک کو بہت اچھا بنایا گیا ہے۔"

وزیر اعلی اروند کیجریوال نے بات چیت کے دوران ان دونوں کا شکریہ ادا کیا اور ان پر زور دیا کہ وہ کووڈ سے صحت یاب ہونے والے دیگر اشخاص کو پلازما عطیہ کریں ، تاکہ زیادہ سے زیادہ لوگوں کو بچایا جاسکے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال نے اس سلسلے میں ایک ٹوئٹ کیا ہے جس میں لکھا ہے کہ "جب میں پلازما ڈونر کی کہانیاں سنتا ہوں تو مجھے اپنی دہلی والوں پر بہت فخر محسوس ہوتا ہے۔ لہذا میں نے کچھ ڈونرز سے بات کرنے اور مبارکباد دینے کا فیصلہ کیا۔"

بتایا جاتا ہے کہ وزیر اعلی کیجریوال نے پلازمہ عطیہ کرنے والی شریشٹی کو فون کر کے جب یہ پوچھا کہ ان کی صحت کیسی ہے؟ تو شریشٹی نے بتایا کہ 'میں بالکل ٹھیک ہوں۔ مجھے 5 دن تک کورونا کی علامات تھیں ، جس کے بعد میں مکمل طور پر صحتیاب ہوگئی ہوں۔' سریشٹی نے انکشاف کیا کہ مکمل طور پر کورونا کا عطیہ کرنے کے بعد ، اس نے پلازما عطیہ کیا۔ سریشٹی نے وزیر اعلی اروند کیجریوال کا شکریہ ادا کیا اور کہا کہ یہ سب آپ کی وجہ سے ہوا ہے۔ آپ نے ہمیں پلازما عطیہ کرنے کی ترغیب دی۔ پلازما بینک بھی بہت اچھی طرح سے بنایا گیا ہے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال نے پوچھا کہ کیا پلازما عطیہ کرتے وقت کوئی پریشانی ہوئی ہے؟ شریشٹی نے کہا کہ ہمیں کوئی پریشانی نہیں ہوئی۔ ہمیں کوئی تکلیف نہیں تھی اور نہ ہی کمزوری تھی۔ پلازما بینک کے عملے نے پہلے ہمیں پلازما دینے کے بارے میں مکمل معلومات فراہم کیں۔

وزیراعلیٰ نے کہا کہ اگر میں بہت سارے لوگوں کو فون کرتا ہوں تو ان کا کہنا ہے کہ اسپتال جانے پر دوبارہ کورونا ہوگا۔ شریشٹی نے کہا کہ ہم تعلیم یافتہ ہیں۔ ہم جانتے ہیں کہ ایک بار کورونا ہو گیا تو ، یہ دوبارہ نہیں ہوگا۔ ایسے ہی ، نان کوڈ اسپتال میں پلازما بینک بنایا گیا ہے۔ کورونا انفیکشن کا کوئی خطرہ نہیں ہے۔ شریشٹی نے کہا کہ پلازما بینک بہت صاف ہے۔ پلازما بینک میں AC موجود تھا تمام سہولیات موجود ہیں۔ ڈاکٹر پلازما ڈونر والے کسی کو بھی داخل نہیں ہونے دیتے ہیں۔ انہوں نے بتایا کہ میری والدہ میرے ساتھ چلی گئیں ، لیکن انہیں باہر روک دیا گیا۔ شریسٹی نے بتایا کہ میرا ایک جاننے والا کورونا سے برآمد ہوا ہے۔ اس سے پلازما عطیہ کرنے کو کہا ہے۔ وہ جلد ہی عطیہ کرے گا۔ اس کے علاوہ وہ کوویڈ سے بازیاب ہونے والے افراد کو پلازما عطیہ کرنے کی ترغیب دیں گی۔

وزیر اعلی اروند کیجریوال نے پلازما ڈونر کے کردار کے بارے میں بات کرتے ہوئے پلازمہ عطیہ کرنے والوں کا خلوص دل سے شکریہ ادا کیا۔ بھومیکا ایک لمحے کے لئے بھی یقین نہیں کر سکتی تھی کہ وہ وزیر اعلی اروند کیجریوال سے براہ راست بات کر رہی ہیں۔ گفتگو کے دوران جب انہیں یقین ہوگیا کہ وہ وزیر اعلی اروند کیجریوال سے بات کر رہی ہیں تو انہوں نے وزیراعلیٰ کا شکریہ ادا کیا۔ بھومیکا نے انکشاف کیا کہ انہوں نے کورونا سے مکمل صحت یاب ہونے کے بعد پلازما عطیہ کیا ہے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ ہمیں واقعی آپ پر بہت فخر ہے۔ آپ کی کہانی بھی میڈیا میں شائع ہوئی۔ جب لوگ دیکھتے ہیں کہ آپ جیسے نوجوان آگے آ رہے ہیں اور پلازما عطیہ کررہے ہیں ، تو یہ دوسرے لوگوں کو بہت زیادہ ترغیب دیتا ہے۔

بھومیکا نے یہ بھی بتایا کہ پلازما عطیہ دیتے وقت انہیں کسی تکلیف یا کمزوری کا احساس نہیں ہوا۔ وہ بالکل ٹھیک ہے۔ بھومیکا نے وزیر اعلی اروند کیجریوال کے کام کی کارکردگی کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ مجھے آپ پر فخر ہے ، آپ نے جو اقدام کیا وہ واقعی قابل تحسین ہے۔ تمام سہولیات اور تجربہ کار ڈاکٹر موجود ہیں۔ لہذا ، کسی کو پلازما عطیہ کرنے میں دریغ نہیں کرنا چاہئے۔ یہ کافی آسان عمل ہے۔ بھومیکا نے وزیر اعلی اروند کیجریوال سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ لوگ خوفزدہ ہیں کہ اگر وہ اسپتال جائیں گے تو انھیں دوبارہ کورونا نہ ہوجائے گی۔ انہوں نے کہا کہ یہ محض غلط فہمی اور لوگوں کا خوف ہے۔ جب ہمارے جسم میں اینٹی باڈیز بنتی ہیں ، تب ہم کورونا سے محفوظ رہتے ہیں۔ بھومیکا نے بتایا کہ پلازما بینک میں معاشرتی دوری کی مکمل پیروی کی جارہی ہے۔ میں کورونا سے بازیاب ہوئے لوگوں کو پلازما عطیہ کرنے کی ترغیب دوں گی تاکہ زیادہ سے زیادہ لوگوں کو بچایا جاسکے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ زندگیاں بچانے والوں کی تعداد اچھی ہے۔ بہت کم لوگوں کو دوسروں کی زندگی بچانے کا موقع ملتا ہے۔

next