دنیا کی سب سے بڑی گوشت کمپنی پر سائبر حملہ، ایک کروڑ ڈالر سے زیادہ کا تاوان ادا کرنا پڑا!

جے بی ایس کمپنی نے بتایا کہ جے بی ایس امریکہ نے تصدیق کی ہے کہ اس نے کریمینل ہیکنگ کے بعد بطور تاوان 1.1 کروڑ ڈالر ادا کیے تھے۔ ادائیگی کے وقت کمپنی کی فیکٹریوں میں بیشتر ملازمین کام کرتے تھے۔

تصویر بشکریہ فوڈ بزنس نیوز
تصویر بشکریہ فوڈ بزنس نیوز
user

یو این آئی

واشنگٹن: دنیا کی سب سے بڑی گوشت فراہم کرنے والی برازیل کی جے بی ایس کمپنی نے سائبرحملے کے بعد 1.1 ڈالر کروڑ کا تاوان ادا کیا ہے۔ جے بی ایس نے بدھ کے روز یہ اطلاع دی۔ کمپنی نے بتایا کہ جے بی ایس امریکہ نے تصدیق کی ہے کہ اس نے کریمینل ہیکنگ کے بعد بطور تاوان 1.1 کروڑ ڈالر ادا کیے تھے۔ ادائیگی کے وقت کمپنی کی فیکٹریوں میں بیشتر ملازمین کام کرتے تھے۔

داخلی آئی ٹی پیشہ وروں اور تیسری پارٹی سائبر سیکورٹی ماہرین، کمپنی نے حملے سے متعلق کسی غیر متوقع مسائل کو روکنے اور ڈیٹا باہر نہیں جانا یقینی بنانے کے لئے یہ فیصلہ لیا۔ جے بی ایس امریکہ کے چیف ایگزیکٹو آفیسر آندرے نوگویرا نے کہا کہ ’’ہماری کمپنی اور میرے لئے ذاتی طور پر ایک بہت مشکل فیصلہ تھا، لیکن ہم نے یہ محسوس کیا کہ ہمارے صارفین کو کسی بھی ممکنہ خطرات سے بچانے کے لئے یہ فیصلہ لینا ضروری تھا‘‘۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


Published: 10 Jun 2021, 10:42 AM