ایمیزون کا ’گروسری اسٹور فریش اینڈ پینٹری‘ کو اب ’ایمیزون فریش‘ کے نام سے جانا جائے گا

ایمیزون سے منسلک سدھارتھ نمبیار کا کہنا ہے کہ ملک کے 300 سے زائد شہروں میں دستیاب نیا اسٹور صارفین کو بے مثال بچت اور مصنوعات کے وسیع انتخاب اور آسان ڈیلیوری کے اختیارات پیش کرتا رہے گا۔

ایمیزون / آئی اے این ایس
ایمیزون / آئی اے این ایس
user

یو این آئی

نئی دہلی: آن لائن مارکیٹ پلیس ایمیزون نے آج اپنے گروسری اسٹور فریش اینڈ پینٹری کو ایمیزون فریش نامی واحد متحد اسٹور کے ساتھ انضمام کا اعلان کیا۔ کمپنی کے سدھارتھ نمبیار نے کہا کہ "اس انضمام کا بنیادی مقصد صارفین کو آن لائن خریداری کا بہتر تجربہ فراہم کرنا ہے۔ اس لانچ نے ہمیں اپنے وقف کردہ ایمیزون فریش ان ایپ تجربے کے ذریعے گروسری کی خریداری کے تجربے کو آسان بنانے کے قابل بنایا ہے۔ بچت کی پیشکش کے علاوہ، ایمیزون فریش آن لائن گروسری کی خریداری میں حائل رکاوٹوں کو بھی کم کرے گا۔

سدھارتھ نے مزید کہا کہ ملک کے 300 سے زائد شہروں میں دستیاب، نیا اسٹور صارفین کو بے مثال بچت، مصنوعات کے وسیع انتخاب، اور ایک آن لائن منزل کے طور پر تیز رفتار اور آسان ڈیلیوری کے اختیارات پیش کرتا رہے گا۔


ایمیزون فریش پھل اور سبزیاں، منجمد اور ٹھنڈی مصنوعات جیسے ڈیری اور گوشت، خشک گروسری سرفہرست 14 شہروں (بنگلور، دہلی، فرید آباد، گروگرام، غازی آباد، نوئیڈا، احمد آباد، میسور، جے پور، ممبئی، حیدرآباد، چنئی، پونے اور کولکاتہ میں فروخت کرتا ہے۔ اشیاء خوبصورتی، بچے، ذاتی نگہداشت اور پالتو جانوروں کی مصنوعات کا انتخاب پیش کریں گی۔ ان شہروں میں صارفین صبح 6 بجے سے آدھی رات تک دو گھنٹے کے ڈیلیوری سلاٹ کا بھی فائدہ اٹھا سکیں گے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔