دہلی: اردو اکادمی کی جانب سے مضمون نویسی مقابلہ کا انعقاد، 35 اسکولوں سے 120 طلبا و طالبات کریں گے شرکت

وائس چیئرمین اکادمی حاجی تاج محمد نے کہا کہ اس مقابلے سے طلبا کو لکھنے کی تحریک ملے گی اور ایسے مقابلے اچھے قلمکار بننے میں معاون ہوں گے۔

تصویر یو این آئی
تصویر یو این آئی
user

یو این آئی

نئی دہلی: اردو اکادمی، دہلی کی جانب سے آج اکادمی کے دفتر میں ہندوستان کی آزادی کی 75 سالہ جشن کے موقع پر اسکولی طلبا و طالبات کے لیے ہندوستان کی آزادی کی تاریخ کو ملحوظ رکھتے ہوئے مضمون نویسی مقابلہ برائے سیکنڈری زمرہ (نویں و دسویں جماعت) اور سینئر سیکنڈری زمرہ (گیارہویں اور بارہویں جماعت) کا انعقاد کیا گیا، جس میں دہلی کے سرکاری، سرکاری امداد یافتہ اور سرکار سے منظورشدہ تقریباً 35 اسکولوں کے 120 طلبا و طالبات نے اس مقابلے میں حصہ لیا۔ اس مقابلے میں دونوں زمرہ کے لیے 6-6 عنوانات دیئے گئے تھے جن میں سے کسی ایک عنوان پر طلبا و طالبات کو کم از کم چار سو الفاظ پر مشتمل مضمون لکھنے کی ہدایت دی گئی تھی۔

اس موقع پر اکادمی کے وائس چیئرمین حاجی تاج محمد اور اکادمی کی گورننگ کونسل کے ممبران میں رخسانہ، اسرار قریشی اور نفیس منصوری موجود تھے۔ وائس چیئرمین اکادمی حاجی تاج محمد نے کہا کہ اس مقابلے سے طلبا کو لکھنے کی تحریک ملے گی اور ایسے مقابلے اچھے قلمکار بننے میں معاون ہوں گے۔ انھوں نے کہا کہ مضمون نویسی کا مقابلہ ہو یا دیگر مقابلے ان مقابلوں سے طلباوطالبات میں صلاحیتیں پیدا ہوتی ہیں، ان کی خوابیدہ صلاحیتیں بیدار ہوتی ہیں اور انھیں حوصلہ ملتا ہے۔


اردو اکادمی، دہلی ان ہی مقاصد کے حصول اور اردو کے فروغ کے لیے اس طرح کے مقابلے منعقد کراتی ہے۔ انھوں نے کہا کہ ان مقابلوں کے نتائج کا جلد ہی اعلان کی جائے گا اور منتخب طلبا و طالبات کے مضامین اکادمی کے رسالے ’’بچوں کا ماہنامہ امنگ‘‘ اگست 2022 کے خصوصی شمارے میں شائع کیے جائیں گے۔ اسی سلسلے میں کل بروز اتوار اردو اکادمی، دہلی کے دفتر میں پینٹنگ مقابلہ برائے مڈل، سیکنڈری و سینئر سیکنڈری زمرہ انعقاد کیا جائے گا جس کے ہر زمرے میں دو دو طالب علم شرکت کرسکتے ہیں۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔