آئی پی ایل: آئندہ سیزن کے لیے 2 نئی ٹیموں کا اعلان 25 اکتوبر کو

احمد آباد، لکھنؤ، گوہاٹی اور کٹک سمیت 6 شہر مقابلے میں ہیں، جہاں کامیاب بولی لگانے والی دو ٹیموں کو آئی پی ایل 2022 میں کھیلنے کا موقع ملے گا۔

آئی پی ایل، تصویر آئی اے این ایس
آئی پی ایل، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

ممبئی: آئی پی ایل کی دو نئی ٹیموں کا اعلان آئندہ 25 اکتوبر کو کیا جائے گا۔ بی سی سی آئی نے منگل کو ایک بیان جاری کرکے یہ اعلان کیا۔ بی سی سی آئی کے سکریٹری جے شاہ نے بتایا کہ آئی پی ایل گورننگ کونسل نے بھی اس بات پر مہر لگا دی ہے کہ 25 اکتوبر کو دو نئی فرنچائزز کا اعلان کیا جائے گا۔ بولی جمع کرانے کی آخری تاریخ 10 اکتوبر تک بڑھا دی گئی تھی۔

معلوم ہوا ہے کہ اب تک تقریباً 11 بولی دہندگان نے ٹینڈر دستاویزات خریدی تھیں۔ بی سی سی آئی نے ہر نئی فرنچائزیوں کے لیے 2000 کروڑ روپے (تقریباً 270 ملین امریکی ڈالر) کے شعبے میں کم از کم بولی کی قیمت مقرر کی ہے۔ احمد آباد، لکھنؤ، گوہاٹی اور کٹک سمیت چھ شہر مقابلے میں ہیں، جہاں کامیاب بولی لگانے والی دو کامیاب ٹیموں کو آئی پی ایل 2022 میں کھیلنے کا موقع ملے گا۔


بی سی سی آئی نے 25 اکتوبر کو اگلی سائیکل (2023-27) کے لیے آئی پی ایل میڈیا حقوق کے لیے بھی ٹینڈر جاری کرنے کا بھی فیصلہ کیا ہے۔ آئی پی ایل میڈیا حقوق کے کرکٹ میں سب سے پرکشش اور اہم مقام رکھتا ہے۔ 2017 میں، اسٹار انڈیا نے 2018–22 سیزن کے لیے دنیا بھر میں ٹیلی ویژن اور ڈیجیٹل دونوں کے لئے آئی پی ایل کے حقوق کو ریکارڈ 16347.5 کروڑ روپے (اس وقت 2.55 بلین امریکی ڈالر) خرچ کرکے اپنے نام کیا تھا۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔