آئی پی ایل 2020: حکمت عملی کو صحیح طریقے سے انجام دیا، روہت شرما

ممبئی انڈینز بنام کے کے آر: روہت نے کہا کہ ہم نے اپنی حکمت عملی کو صحیح طریقے سے نافذ کیا اور ٹیم اس میچ میں اچھی پوزیشن میں تھی، پچ بہتر تھی اور اوس بھی کم پڑ رہی تھی

تصویر سوشل میڈیا
تصویر سوشل میڈیا
user

یو این آئی

ابوظبی: کولکتہ نائٹ رائیڈرز (کے کے آر) کو 49 رنز سے شکست دینے کے بعد ممبئی انڈینز کے کپتان روہت شرما نے کہا ہے کہ ان کی ٹیم نے اس میچ میں اپنی حکمت عملی کو صحیح طریقے سے انجام دیا ممبئی نے آئی پی ایل کے اپنے دوسرے میچ میں کے کے آر کو 49 رنز سے شکست دے کر فتح کا ذائقہ چکھا۔ اس میچ میں کپتان روہت نے تین چوکوں اور چھ چھکوں کی مدد سے 54 گیندوں پر 80 رنز بنائے۔ روہت کو اننگز کے لئے مین آف دی میچ کا ایوارڈ دیا گیا۔

روہت نے کہا کہ ہم نے اپنی حکمت عملی کو صحیح طریقے سے نافذ کیا اور ٹیم اس میچ میں اچھی پوزیشن میں تھی۔ پچ بہتر تھی اور اوس بھی کم پڑرہی تھی۔ میں پل شاٹس کھیلنے کے مواقع کی تلاش میں تھا اور میں نے اس کے لئے بھی تیاری کی۔ میں ٹیم کی کارکردگی سے خوش ہوں۔ میرے سارے شاٹس بھی اچھے تھے۔

کپتان نے کہا کہ میں نے پچھلے چھ ماہ میں کرکٹ نہیں کھیلی تھی اور میں درمیان میں کچھ وقت گزارنا چاہتا تھا۔ پہلے میچ میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ نہیں کرسکا لیکن اس میچ میں تال حاصل کرنے میں کامیاب ہونے پر خوشی ہوئی۔ ہمیں نہیں معلوم تھا کہ آئی پی ایل متحدہ عرب امارات میں ہوگا اس لئے ہم وانکھیڑے جیسے گراؤنڈ کے لئے سخت اٹیک چاہتے ہیں۔

روہت نے کہا کہ ہم نے ٹرینٹ بولٹ اور جیمز پیٹنسن کے ساتھ زیادہ نہیں کھیلا ہے لیکن یہ اچھی بات ہے کہ ہم بہتر کارکردگی دکھا رہے ہیں۔ شاید میں آخر میں تھوڑا سا تھکا ہوا تھا اور یہ میرے لئے سیکھنے کی بات ہے۔ سیٹ بلے باز کو اختتام تک ٹکا رہنا ہوتا ہے۔ ہم اس سے پہلے بھی دیکھ چکے ہیں اور اس میچ میں میں نے اسے کرنے کی کوشش کی ہے۔

next