دنیا بھر کے 40 سے زائد ممالک میں پھیلا اومیکرون، آئی ایم ایف چیف نے کیا متنبہ

انٹرنیشنل مانیٹری فنڈ (آئی ایم ایف) کی منیجنگ ڈائریکٹر کرسٹالینا جارجیوا نے کووڈ-19 وبا پر قابو پانے اور معاشی اصلاح کی حمایت کرنے کے لیے عالمی تعاون کی اپیل کی ہے۔

کرسٹالینا جارجیوا، تصویر آئی اے این ایس
کرسٹالینا جارجیوا، تصویر آئی اے این ایس
user

قومی آوازبیورو

کورونا کے نئے ویریئنٹ ’اومیکرون‘ سے بڑھتے خوف کے درمیان انٹرنیشنل مانیٹری فنڈ (آئی ایم ایف) کی منیجنگ ڈائریکٹر کرسٹالینا جارجیوا نے کووڈ-19 وبا پر قابو پانے اور معاشی اصلاح کی حمایت کرنے کے لیے عالمی تعاون کی اپیل کی ہے۔ نیا اومیکرون ویریئنٹ دنیا بھر کے 40 سے زائد ممالک میں پھیل گیا ہے۔ جارجیوا نے پیر کو ’1 پلس 6‘ گول میز سمیلن کے چھٹے اجلاس کے اختتام پر ایک بیان میں کہا کہ ’’عالمی معیشت میں بہتری جاری ہے، لیکن نئے ویریئنٹس کی آمد کے درمیان وبا کے غیر یقینی راہ اور مہنگائی کے نظریہ سمیت وصولی میں کئی جوکھم ہیں۔‘‘

جارجیوا نے عالمی تعاون کے چار شعبوں پر زور دیتے ہوئے کہا کہ ’’ان چیلنجز کا حل نکالنے کے لیے وبا کو قابو کرنے، بحران کو کم کرنے اور عالمی معیشت کو بدلنے کے لیے فوری پالیسی پر مبنی کارروائی کی ضرورت ہے۔‘‘ سب سے پہلے اس سال کے آخر تک ہر ملک میں 40 فیصد اور 2022 کے وسط تک 70 فیصد ٹیکہ کاری کے آئی ایم ایف کے وبا قرارداد تک پہنچنے کے لیے فوری کارروائی کی ضرورت ہے۔


دوسرا، ممالک کو کاروباری کشیدگی کو کم کرنے اور کثیر جہتی کاروباری نظام کو مضبوط کرنے کے لیے تعاون کرنے کی ضرورت ہے، جو ترقی اور ملازمتوں کے لیے ایک اہم انجن ہے۔ تیسرا، شفاف-صفر کاربن اخراج میں انفیکشن میں تیزی لانے اور ماحولیات اپنانے کی کوششوں کی حمایت کرنے کے لیے مزید سبھی دستیاب پالیسی پر مبنی ذرائع کا استعمال کرنے کے لیے زیادہ امید افزائی کی ضرورت ہے۔

آخر میں، کئی ترقی پذیر معیشتوں کو اپنی وصولی میں عالمی طبقہ کی حمایت کی ضرورت ہوگی، کیونکہ وہ سکڑتے مالی مقامات اور بڑھتے قرض کے بوجھ کا سامنا کر رہے ہیں۔ جارجیوا نے کہا کہ ’’عالمی اصلاح کی حمایت کرنا ایک مشترکہ کام ہوگا جس سے ہمیں مل کر نمٹنے کی ضرورت ہے۔‘‘

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔