کینیڈا کے وزیر اعظم نے کسان تحریک کی حمایت کی، ہندوستان نےکہا غیر مناسب مداخلت

ہندوستان نے واضح پیغام دیا ہے کہ یہ اچھی بات نہیں ہے کہ سفارتی مذاکرات کو سیاسی مقاصد کے لئے غلط انداز میں پیش کیا جائے۔

تصویر یو این آئی
تصویر یو این آئی
user

یو این آئی

ہندوستان نے کینیڈا کے وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو کے ملک میں کسانوں کی تحریک کے بارے میں دئے گئے بیان کو "اس کے اندرونی معاملات میں غیر مناسب مداخلت" قرار دیا ہے اور کینیڈا کی قیادت کو سیاسی مقاصد کے لئے سفارتی مذاکرات کا استعمال نہ کرنے کا مشورہ دیا ہے۔

وزارت خارجہ کے ترجمان انوراگ شریواستو نے کل میڈیا کے سوالات کا جواب دیتے ہوئے کہا ، "ہم نے ہندوستان میں کاشتکاروں کے بارے میں کینیڈا کے رہنماؤں کے کچھ تبصرے دیکھے ہیں جو مناسب معلومات پر مبنی نہیں ہیں۔" جمہوری ملک کے اندرونی معاملات کے بارے میں اس طرح کے تبصرے نامناسب اور غیر ضروری ہیں۔

ترجمان نے کینیڈا کی قیادت کو واضح پیغام دیتے ہوئے یہ بھی کہا ، " اچھی بات یہ ہے کہ سفارتی مذاکرات کو سیاسی مقاصد کے لئے غلط انداز میں پیش نہ کیا جائے -"

پہلے سکھ گرو نانک دیو کے 551 ویں پرکاش پریو پر ایک آن لائن پروگرام میں شرکت کرتے ہوئے کینیڈا کے وزیر اعظم نے ہندوستان میں کسانوں کی تحریک پر تشویش کا اظہار کیا۔ کناڈا میں سکھ برادری سے خطاب کرتے ہوئے مسٹر ٹروڈو نے کہا ، "ہندوستان سے کسانوں کی مخالفت کے بارے میں اطلاعات آرہی ہیں۔ صورتحال تشویشناک ہے اور ہم سب کنبہ اور دوستوں کے بارے میں بہت پریشان ہیں۔ میں جانتا ہوں کہ یہ آپ میں سے بہت سے لوگوں کے لئے حقیقت ہے۔ میں آپ کو یاد دلاتا دوں ، کینیڈا ہمیشہ پرامن احتجاج کے حقوق کا تحفظ کرے گا۔ ہم بات چیت کی اہمیت پر یقین رکھتے ہیں اور اسی وجہ سے ہم نے اپنے خدشات کو اجاگر کرنے کے لئے متعدد چینلز کے ذریعے براہ راست ہندوستانی حکام سے رجوع کیا ہے۔ یہ ہم سب کو ساتھ آنے کا وقت ہے ۔ "

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


next