بائیڈن نے امریکی کمپنیوں کے خلاف روسی سائبر حملوں کے لئے کیا خبردار

صدر بائیڈن نے کہا ہے کہ وہ یوکرین پر حملے پر روس، امریکہ اور اس کے اتحادیوں کی طرف سے عائد اقتصادی پابندیوں کے جواب میں امریکی کمپنیوں کے خلاف سائبر حملے شروع ہو سکتے ہیں۔

بائیڈن، تصویر آئی اے این ایس
بائیڈن، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

واشنگٹن: امریکی صدر جو بائیڈن نے خبردار کیا ہے کہ امریکی کمپنیاں روسی سائبر حملوں کا شکار ہیں۔ بائیڈن نے کمپنیوں پر زور دیا ہے کہ وہ اپنے ڈجیٹل تالے رکھیں۔ یہ اطلاع منگل کے روز ’خلیج ٹائمز‘ نے دی۔

بائیڈن کے اعلی سائبر سیکورٹی معاون این نیوبرگر نے کہا کہ کچھ اہم بنیادی ڈھانچے کے اداروں نے اپنے سافٹ ویئر میں معلوم مسائل کو حل کرنے کے لئے وفاقی ایجنسیوں کے انتباہات کو نظر انداز کیا ہے جن کا روسی ہیکرز نشانہ بنا سکتے ہیں۔


سائبر سیکورٹی اور انفراسٹرکچر سیکورٹی ایجنسی نے ایک شیلڈز اپ مہم شروع کی ہے جس کا مقصد کمپنیوں کو اپنے دفاع کو مضبوط بنانے میں مدد کرنا ہے اور کمپنیوں سے اپنے ڈیٹا کا بیک اپ لینے، ملٹی فیکٹر تصدیق کو آن کرنے اور سائبر کو بہتر بنانے کے لیے دیگر اقدامات کرنے کے لیے کہا ہے۔

صدر بائیڈن نے کہا ہے کہ وہ یوکرین پر حملے پر روس، امریکہ اور اس کے اتحادیوں کی طرف سے عائد اقتصادی پابندیوں کے جواب میں امریکی کمپنیوں کے خلاف سائبر حملے شروع ہوسکتے ہیں۔ روس کو ہیکنگ پاور ہاؤس کے طور پر جانا جاتا ہے۔ روس نے 2017 میں تباہ کن’ نوٹ پیٹیا‘ حملہ کیا جو دور دور تک پھیل گیا اور عالمی سطح پر 10 بلین ڈالر سے زیادہ کا نقصان پہنچا۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔