آئی ایس ایل: حیدرآباد کا کیرالہ کے خلاف پورے تین پوائنٹ حاصل کرنے کا ہدف

حیدرآباد کی ٹیم اچھی طرح جانتی ہے کہ اگر اب وہ پوائنٹس ہار جاتی ہے تو ان کے لئے پلے آف کا راستہ بہت مشکل ہوگا۔ کیرالہ نے اب تک 29 گول کھائے جو کہ لیگ کا دوسرا بدترین ریکارڈ ہے۔

تصویر آئی اے این ایس
تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

واسکو: ہیرو انڈین سپر لیگ (آئی ایس ایل) کے ساتویں سیزن میں حیدرآباد ایف سی زیادہ تر ٹاپ 4 میں بنی ہوئی تھی۔ لیکن اب ٹیم پانچویں پوزیشن پر ہے اور اس کے پاس مزید تین میچ باقی ہیں۔ پوائنٹس کے لحاظ سے حیدرآباد ایف سی چوتھے نمبر پرقابض ایف گوا کے ساتھ ہے۔ دونوں ٹیموں کے 24–24 پوائنٹس ہیں۔ تاہم، نظام تیسرے نمبر پرموجود نارتھ ایسٹ یونائٹیڈ سے دو پوائنٹس پیچھے ہے۔ پلے آف کی امیدوں کو زندہ رکھنے کے لئے حیدرآباد ایف سی اب اور پوائنٹ نہیں گنوا سکتی ہے۔

حیدرآباد نے گزشتہ سات میچوں میں سے چھ ڈرا کھیلے ہیں اور ٹیم اپنا اگلا میچ منگل کے روز یہاں واسکو کے تلک میدان اسٹیڈیم میں کیرالہ بلاسٹرز کے خلاف کھیلے گی۔ حیدرآباد کی ٹیم اچھی طرح جانتی ہے کہ اگر اب وہ پوائنٹس ہار جاتی ہے تو ان کے لئے پلے آف کا راستہ بہت مشکل ہوگا۔ کیرالہ نے اب تک 29 گول کھائے جو کہ لیگ کا دوسرا بدترین ریکارڈ ہے۔ کوچ کیبو وکونا کے لئے پریشانی کی بات یہ ہے کہ ٹیم نے پہلا گول اکرنے کے بعد 18 پوائنٹس گنوائے ہیں لیکن حیدرآباد کے کوچ مینوئل مارکیز کا خیال ہے کہ اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ کیرالہ کو کمزور تصور کیا جائے۔

مارکیز نے کہا، "دوسری ٹیموں کی طرح، کیرالہ بھی ہے، جو ٹیبل میں نیچے سے دوسرے نمبر پر ہے۔" وہ اب بھی ٹیبل میں اوپر جاسکتی ہے۔ ہم اپنے انداز کے مطابق کیرالہ کے خلاف کھیلیں گے۔ ہم نو میچوں سے ناقابل تسخیر ہیں، لیکن ان میں سے چھ ڈرا بھی ہیں۔ ہمیں میچ جیتنے کی کوشش کرنی چاہیے کیونکہ ہمارے لئے سیزن بہت اچھا رہا ہے۔ ہم ٹاپ 4 میں پہنچنا چاہتے ہیں۔

وکونا کا کہنا ہے کہ ان کی ٹیم مواقع کو گول میں تبدیل کرنے میں اصلاح کرنا چاہتی ہے۔ انہوں نے کہا، "ہمارے اندر حملہ اور دفاع میں توازن کی کمی ہے۔" ہم نے بیشتر میچوں میں اپنے حریف سے زیادہ مواقع پیدا کیے ہیں، لیکن ہم پوائنٹس لینے میں کامیاب نہیں ہو رہے ہیں اور ہمیں اسے بہتر بنانا ہوگا۔ ہم اپنی غلطیوں پر کام کر رہے ہیں۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


    next