فٹ بال: ہندوستان بغیر کسی خوف کے یو اے ای کے خلاف میدان میں اترے گا

ہندوستان کی موجودہ درجہ بندی 104 ہے جبکہ متحدہ عرب امارات 74 ویں اور عمان 81 ویں نمبر پر ہے۔ ہندوستان اور یو اے ای کے مابین آخری میچ 2019 میں یو اے ای میں ایشیا کپ میں ہوا تھا۔

تصویر یو این آئی
تصویر یو این آئی
user

یو این آئی

نئی دہلی: عمان کے خلاف اپنا پہلا بین الاقوامی میچ 1-1 سے برابر ہونے کے بعد ہندوستان کی فٹ بال ٹیم اب پیر کے روز ہولی کے دن متحدہ عرب امارات (متحدہ عرب امارات) کے خلاف دوسرا دوستانہ میچ بغیر کسی خوف کے میدان میں کھیلنے اترے گی، ہندوستان اور متحدہ عرب امارات کے مابین دبئی کے جبیل اسٹیڈیم میں پیر کے روز رات 8 بجکر 30 منٹ پر کھیلا جائے گا۔

ہندوستانی ٹیم کے کوچ ایگور اسٹیمک نے متحدہ عرب امارات کے خلاف میچ کے موقع پر کہا، ’’عمان کے خلاف ہم نے دوسرے ہاف میں دکھایا کہ گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے۔ یہ یقینی طور پر بہتر ٹیمیں ہیں۔ جب آپ سرفہرست 100 ٹیموں کے خلاف کھیلتے ہیں تو، درجہ بندی میں 25 سے 30 مقامات کا فرق کافی معنی رکھتا ہے۔ متحدہ عرب امارات اور ہمارے درمیان بہت فرق ہے لیکن اس کا یہ مطلب نہیں کہ ہم مطلوبہ نتائج حاصل نہیں کرسکتے۔‘‘

ہندوستان کی موجودہ درجہ بندی 104 ہے جبکہ متحدہ عرب امارات 74 ویں اور عمان 81 ویں نمبر پر ہے۔ ہندوستان اور یو اے ای کے مابین آخری میچ 2019 میں یو اے ای میں ایشیا کپ میں ہوا تھا جہاں بلیو ٹائیگرس کو صفر۔دو سے شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ اسٹیمک نے متحدہ عرب امارات کے خلاف کھیلے جانے والے الیون میں تبدیلی کا اشارہ دیتے ہوئے کہا، ’’یو اے ای کے خلاف میچ بالکل مختلف میچ ہوگا۔ مجھے ان کھلاڑیوں کو موقع دینے کی ضرورت ہے جو یہاں آئے ہوئے ہیں۔ ہم جون میں کچھ اہم میچ کھیل رہے ہیں اور ہمیں تمام کھلاڑیوں کا جائزہ لینے کی ضرورت ہے۔ "

مارچ کے آخری ہفتے میں یہاں آنے کے باوجود دبئی میں موسم خوشگوار رہا۔ شام کو سورج غروب ہونے کے بعد ہوا چل رہی ہے جس نے موسم کو قابو میں رکھا ہے۔ گول کیپر امریندر سنگھ کا ماننا ہے کہ ہندوستانی فٹ بال میں کچھ بڑا ہونے والا ہے۔

امریندر نے کہا، ’’بہت سارے نوجوان کھلاڑی ایک ساتھ آ رہے ہیں جوکہ ایک اچھی علامت ہے اور جہاں آپ ایک بین الاقوامی میچ میں 10 ڈیبیو کرنے والے کھلاڑیوں کو ایک ساتھ کھیلتے ہوئے دیکھ سکتے ہیں۔ ان تمام کھلاڑیوں نے اپنا بین الاقوامی میچ عمان کے خلاف کھیلا۔ یہ تجربہ ان کو بہتر کھلاڑی بننے میں مدد فراہم کرے گا۔ "عمان کے خلاف برابری کا اسکور کرنے والے اسٹرائیکر منویر سنگھ نے کہا، "عمان کے دفاع کو توڑنا بہت مشکل تھا کیونکہ ان کا فاع بہت مضبوط تھا۔"

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔