سلمان خان ٹائیگر 3 کی کامیابی سے خوش ہیں

’سنگ میل ہمیشہ خاص ہوتے ہیں لیکن اس سے بھی زیادہ حیرت انگیز بات یہ ہے کہ ایسے کرداروں کو تخلیق کرنا جو لوگوں کے دلوں میں ہمیشہ خاص رہتے ہیں۔‘

<div class="paragraphs"><p>تصویر آئی اے این ایس</p></div>

تصویر آئی اے این ایس

user

یو این آئی

بالی ووڈ اداکار سلمان خان 'ٹائیگر 3' کی کامیابی سے خوش ہیں۔سلمان خان، کترینہ کیف اور عمران ہاشمی اسٹارر فلم ٹائیگر 3 دیوالی کے موقع پر 12 نومبر کو ہندی، تمل اور تیلگو زبانوں میں سینما گھروں میں ریلیز ہوئی ہے۔'ٹائیگر 3' نے 250 کروڑ روپے کی کمائی کی ہے۔ سلمان خان ٹائیگر 3 کی کامیابی سے خوش ہیں۔ سلمان کے پاس اب ٹائیگر 3 اور پریم رتن دھن پایو ان کی دیوالی پر ریلیز ہونے والی بڑی کمائی کرنے والی فلموں میں شامل ہیں۔

سلمان خان نے کہا کہ یہ بہت حوصلہ افزا ہے کہ میرے دو پسندیدہ کرداروں پریم اور ٹائیگر نے دیوالی پر لوگوں کو اتنا محظوظ کیا ہے۔ ایک اداکار کے طور پر، میں نے صرف اپنے برانڈ کے سینما کے ذریعے لوگوں کے لیے یادیں بنانے پر توجہ مرکوز کی ہے اور میں خوش قسمت ہوں کہ انہوں نے مجھے دوبارہ پیار کیا ہے۔ سنگ میل ہمیشہ خاص ہوتے ہیں لیکن اس سے بھی زیادہ حیرت انگیز بات یہ ہے کہ ایسے کرداروں کو تخلیق کرنا جو لوگوں کے دلوں میں ہمیشہ خاص رہتے ہیں۔


انہوں نے کہا کہ ’ مجھے امید ہے کہ لوگ ہمیشہ پریم اور ٹائیگر کو یکساں طور پر پسند کریں گے کیونکہ میرے لیے ان دونوں کرداروں نے مجھے متفقہ طور پر تعریف دی ہے۔ لہذا، میں ایک کو دوسرے پر انتخاب نہیں کر سکتا۔ مجھے خوشی ہے کہ پریم اور ٹائیگر نے دیوالی کو تمام عمر گروپوں کے کنبوں اور ناظرین کے لیے خاص بنادیا ہے۔‘

خیال ر ہے کہ ٹائیگر 3 سے پہلے اس فرنچائزی کے دو حصے ایک تھا ٹائیگر (2012) اور ٹائیگر زندہ ہے (2017) میں ریلیز ہو چکے ہیں۔ یش راج بینر تلے بننے والی فلم ٹائیگر 3 کی ہدایت کاری منیش شرما نے کی ہے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;