کنگنا رناوت نے ممبئی میونسپل کارپوریشن کے خلاف اٹھایا بڑا قدم

کنگنا رناوت نے ممبئی میونسپل کارپوریشن کو نوٹس ارسال کیا ہے۔ اگر این ایم سی یہ ثابت نہیں کرسکا کہ تعمیر غیر مجاز تھی، تو 2 کروڑ روپے معاوضے کے طور پر کنگنا کو ادا کرنے پڑیں گے۔

کنگنا رناوت، تصویر یو این آئی
کنگنا رناوت، تصویر یو این آئی
user

یو این آئی

ممبئی: کنگنا رناوت نے ممبئی میونسپل کارپوریشن پر ان کے دفتر کی عمارت کو غیر قانونی طور پر منہدم کرنے کا الزام عائد کرتے ہوئے کارپوریشن سے 2 کروڑ روپئے کے معاوضے کا مطالبہ کیا ہے۔ کنگنا رناوت نے ممبئی میونسپل کارپوریشن کو نوٹس ارسال کیا ہے۔ اگر این ایم سی یہ ثابت نہیں کرسکا کہ تعمیر غیر مجاز تھی، تو 2 کروڑ روپے معاوضے کے طور پر کنگنا کو ادا کرنے پڑیں گے۔

کچھ دن پہلے میونسپل کارپوریشن کی جانب سے کنگنا رناوت کے مبینہ طور پر غیر قانونی دفتر پر بلڈوزر چلایا گیا تھا۔ اب یہ کیس عدالت میں پہنچا ہے۔ اب کنگنا رناوت نے ممبئی میونسپل کارپوریشن پر ان کے دفتر کی عمارت کو غیر قانونی طور پر منہدم کرنے کا الزام عائد کیا ہے اور کارپوریشن سے 2 کروڑ روپئے کے معاوضے کا مطالبہ کیا ہے۔

انہوں نے کنگنا سے بھی درخواست کی ہے کہ وہ این ایم سی کی کارروائی کے خلاف دائر سابقہ درخواست میں ترمیم کریں اور این ایم سی کو 2 کروڑ روپے معاوضہ ادا کرنے کی ہدایت کریں۔ کنگنا نے دعوی کیا ہے کہ 40 فیصد املاک کو نقصان پہنچا ہے۔ اس معاملے کی سماعت اگلے ہفتے ممبئی ہائی کورٹ کرے گی۔ اگر این ایم سی یہ ثابت نہ کرسکا کہ تعمیر غیر مجاز ہے تو، کنگنا کو معاوضے کے طور پر 2 کروڑ روپئے ادا کرنے ہوں گے۔

next